شرفی: روز انتقال پاس به همدان روز مرگ این تیم بود

بازیکن سابق تیم پاس در واکنش به سقوط تیم پاس به دسته سوم گفت: روزی که پاس به همدان منتقل شد روز مرگ این تیم بود.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسالگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اصغر شرفی مربی فوتبال و بازیکن سابق تیم پاس در گفتگو با رادیو درباره وضعیت تیم پاس گفت: پاس متعلق به همه ملت ایران و چند نسلی است که برای این تیم زحمت کشیده اند. روزی که پاس را به همدان منتقل کردند درواقع ما را کشتند و عده ای را از بین بردند. بازیکنان بزرگ زیادی از تیم پاس آمدند. نظمی که در تیم پاس وجود داشت، در زندگی ما هم وارد شده بود.

او ادامه داد: مجموعه پاس که تیمسار صادقی، سرهنگ اسدالهی، سرهنگ سرشار و ... آن را ساختند، ربطی به جنگ نداشت که آن را هبه کردند و ببخشیدند. چرا این کار را کردند؟ کسی که این کار را کرده را باید محاکمه کرد. من به عنوان اصغر شرفی که تجربه فوتبال هستم حالا در سن ۷۵ سالگی کجا بروم؟ به جز تیم پاس کجا می توانم باشم؟

شرفی درباره راهکار نجات تیم پاس از وضعیت کنونی بیان کرد: پاس باید دوباره به تهران برگردانده شود، قدیمی ها و جوانان پاس دور هم جمع شوند و فکری به حال این تیم کنند. حتی اگر این تیم به لیگ برتر نیاید می تواند سالانه ۱۰۰ فوتبالیست جوان تحویل فوتبال مملکت دهد. ما هم امکانات و هم نیروی تحصیلکرده این کار را داریم. احیای پاس یک کار اجتماعی است. کسانی که تیم پاس را به همدان منتقل کرده اند نیز باید از جامعه ورزش و از پاسی ها معذرت خواهی کنند.

او خاطر نشان کرد: مشکل اینجاست که زنده شدن پاس دست ما نیست بلکه دست کسانی است که تا کنون حتی لباس ورزشی به تن نکرده اند یا اگر ورزشی بودند، تعصبی روی پاس نداشته اند.

انتهای پیام/

اظهارات شرفی درباه تیم پاس 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار