درخشان: موفقیت پرسپولیس از اختلاف برانکو با مسلمان مهم‌تر است

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: اگر اختلافی میان برانکو و مسلمان است باید حل شود چرا که نتیجه گیری پرسپولیس مهمتر از اختلافات این ۲ نفر است.  

حمید درخشان پیشکسوت فوتبال کشورمان در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: احترام زیادی برای برانکو قائل هستم اما او باید در دقایقی از بازی از مسلمان استفاده کند چرا که او بازیکن باکیفیت و خلاقی  است.

او درباره اینکه مسلمان به علت تمدید نکردن قراردادش و ارتباط با هدایتی نیمکت نشین شده است، بیان کرد: ما از مسائل باشگاه پرسپولیس اطلاع نداریم و بهتر است به این مسائل ورود نکنیم. البته اگر اختلافی میان برانکو و مسلمان است باید حل شود چرا که نتیجه گیری پرسپولیس مهمتر از اختلافات این 2 نفر است.  

برانکو باید دست از لجبازی بردارد 

پیشکسوت پرسپولیس درباره لجبازی برانکو با مسلمان اظهار کرد: به نظرم برانکو باید لجبازی را کنار بگذارد و از مسلمان در مواقعی که تیم دچار مشکل می شود استفاده کند. در بازی با السد قطر یک هافبک طراح در میانه زمین وجود نداشت تا توپ ها را برای مهاجمان ارسال کند تا آنها صاحب موقعیت گلزنی شوند. مسلمان بازیکن خوبی است و این بازیکن نباید از پرسپولیس جدا شود.

السد قطر نقطه قوت پرسپولیس را از کار انداخت 

درخشان درباره شکست پرسپولیس برابر السد قطر بیان کرد: پرسپولیس بازی خوبی انجام نداد و از تیم السد قطر شناخت لازم را نداشت.  البته تیم السد قطرآشنایی کاملی با نحوه بازی پرسپولیس داشت و نقطه قوت این تیم را از کار انداخت. توازن و تعادل پرسپولیس در این بازی بهم خورده بود و بازیکنان همدیگر را در زمین بازی به خوبی پیدا نمی کردند.

پرسپولیس توانایی بردن السد را در ورزشگاه آزادی دارد 

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: پرسپولیس اشتباهات زیادی برابر السد داشت و برانکو تعویض های دیرهنگامی انجام داد. البته به نظرم پرسپولیس توانایی بردن السد قطر در ورزشگاه آزادی را دارد و این تیم با شناختی که پیدا می کند در بازی برگشت این شکست را جبران می کند.

او درباره عملکرد گرشاسبی در پرسپولیس بیان کرد: در حال حاضر هنوز زود است درباره عملکرد گرشاسبی صحبت کنیم.

درخشان در پایان درباره اینکه برانکو برنامه ای برای تغییر نتیجه برابر السد قطر نداشت، خاطر نشان کرد: پرسپولیس روز گذشته غافل گیر شد اما این تیم نیاز به تغییرات در سیستم بازی اش دارد تا در بازی های آسیایی به موفقیت دست یابد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار