ریابکوف: تهدیدهای آمریکا بر روابط مسکو و واشنگتن تاثیر منفی می‌گذارد

معاون وزیر خارجه روسیه گفت تهدیدات آمریکا درباره اعمال تحریم‌های جدید علیه مسکو در چارچوب افزایش تنش‌ها در آستانه انتخابات ریاست جمهوری روسیه است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد امکان اعمال تحریم های جدید علیه 13 شهروند روس که اخیرا به مداخله در انتخابات ریاست جمهوری 2016 این کشور متهم شده‌ند، بعید نیست.

«سرگئی ریابکوف» معاون وزیر خارجه روسیه، در واکنش اظهار کرد تهدیدهای آمریکا در خصوص اعمال تحریم های جدید علیه مسکو با هدف تشدید تنش ها در آستانه انتخابات ریاست جمهوری این کشور است. قرار است انتخابات ریاست جمهوری 2018 روسیه در ماه مارس برگزار شود.

او روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگاران گفت: «آمریکایی ها در حالی در اقدامی متناقض قصد دارند در امور داخلی ما مداخله کنند و تنش ها در روابط واشنگتن و مسکو را در آستانه انتخابات ریاست جمهوری افزایش دهند که بدون ارائه شواهد و مدارک مستدل روسیه را به مداخله در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا متهم می کنند.»

معاون وزیر خارجه روسیه در ادامه اظهار کرد: «ما هر روز تهدیدات و مداخلات غیرمستقیم آنها را می شنویم که تلاش می کنند روسیه و شهروندان روسی را به یک سری اقدامات متهم کنند. واضح است که تداوم  این تهدیدات بر روابط دو کشور تاثیر منفی خواهد گذاشت.»

ریابکوف همچنین با اشاره به گزارش رابرت مولر در خصوص ادعای مداخله شهروندان روس در انتخابات آمریکا و احتمال اعمال تحریم های جدید علیه مسکو افزود: «مسکو تحریم های آمریکا علیه روسیه را بی پاسخ نخواهد گذاشت.»

اظهارات ریابکوف در واکنش به بیانیه وزارت خارجه آمریکا در خصوص احتمال اعمال تحریم های جدید علیه روسیه با ادعای مداخله مسکو در انتخابات 2016 این کشور مطرح شد. روز جمعه آمریکا 13 شهروند و 3 شرکت روس را به تلاش برای مداخله در انتخابات ریاست جمهوری این کشور متهم کرد.

انتهای پیام/

واکنش ریابکوف به اقدامات خصمانه واشنگتن علیه مسکو

برچسب ها: آمریکا ، روسیه ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار