هزینه 15میلیاردریالی برای مبارزه بامواد مخدر

دبیرشورای هماهنگی مبارزه با مصرف مواد مخدر استان ایلام درنشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان آبدانان اظهارکرد: این میزان اعتباربر اساس امضاء توافقنامه و توجه به ارتباط و ماموریت های ذاتی بین کلیه دستگاه های اجرایی و فرهنگی استان توزیع شده است.

هزینه 15میلیاردریالی برای مبارزه بامواد مخدر

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  ایلام؛ فهدکمالوندی اعلام کرد : تعامل ادارات ونهادی مجری، توسعه فعالیتهای فرهنگی،تقسیم عادلانه اعتبارات حوزه آسیب های اجتماعی بخصوص بحث جلوگیری از مصرف مواد مخدر و نظارت دقیق وکاربردی بر طرح های پیشگیری مهمترین نکاتی است که چنانچه بدرستی مراعات شود، حجم مصرف موادمخدر دراستان به شدت کاهش میابد و دستیابی به اهداف مورد نظر نیز راحت تر میشود .

وی افزود:ایجاد تنوع دربرنامه های پیشگیری و ترویج وتوسعه اقدامات هنری و مراسم شاد و مفرح در اولویت کاری مدیریت ارشد استان قراردارد.

فرماندار آبدانان نیز در این نشست گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون پنج کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در آبدانان کشف و ضبط شده است .

مجید عسگری با تاکید بر کنترل مبادی ورود و خروج شهرستان اضافه کرد: یکی از راه های موثر مبارزه با مواد مخدر علاوه بر استفاده از ظرفیت و توانمندی های مردم، هماهنگی دستگاه های اجرایی و بکارگیری کلیه امکانات آنان در راستای جلوگیری از ورود و توزیع مواد مخدر در منطقه است .

انتهای پیام/اس

 

نشست مبارزه با مواد مخدر در آبدانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.