تعلل دولت در پرداخت سهم اعتبارات پروژه های خیرساز

رئیس مجمع خیران مدرسه ساز خوزستان، از وجود 75 طرح نیمه تمام آموزشی در استان خبر داد.

تعلل دولت در پرداخت سهم اعتبارات پروژه های خیرسازبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالنبی دفتری، رئیس مجمع خیران مدرسه ساز خوزستان گفت: دولت در پرداخت سهم اعتبارات پروژه های خیرساز تعلل می کند و همین امر باعث شده که 75 طرح آموزشی نیمه کاره در استان وجود داشته باشد.

وی افزود: این در حالی است که خیران همیشه نقش خود را به خوبی ایفا کرده و به تعهدات خود عمل می نمایند و در مواردی حتی سهم دولت را نیز به طور موقت پرداخت نموده اند.

عبدالنبی دفتری ادامه داد: همین امر باعث شده است که خیران مدرسه ساز در خوزستان و به ویژه شهرستان دزفول به عنوان بازوهای توانمند در امر مدرسه سازی در سطح کشور مطرح شوند و رتبه نمونه کشوری را به خود اختصاص دهند.

دفتری اظهار داشت: این بد عهدی ها در مواردی اعتراض و بی میلی خیران را در پی داشته و این امر مستلزم آن است که مسئولین استانی پیگیری های لازم را داشته باشند هر چند خود ما نیز در تهران پیگیری های بسیاری را داشتیم.

رئیس مجمع خیران مدرسه ساز خوزستان، بیان داشت: جشنواره خیران مدرسه ساز دزفول ویژه بانوان خیر مدرسه ساز این شهرستان در ماه جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/و

برگزاری جشنواره خیران مدرسه ساز دزفول ویژه بانوان خیر

برچسب ها: خیر مدرسه ساز ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.