فعالیت درخشان کانون‌های مساجد در ایلام

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام از برگزاری ویژه‌برنامه گرامیداشت سالگرد تأسیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در مرکز استان خبر داد.

فعالیت درخشان کانون‌های مساجد در ایلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  ایلام؛ حجت‌الاسلام علی چراغی پوراعلام کرد: به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد تأسیس ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور برنامه‌های ویژه در سطح این کانون‌ها برگزار می‌شود.

وی گفت: امروز شبکه عظیم کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور، یکی از وسیع‌ترین و مؤثرترین مراکز فرهنگی نظام اسلامی به شمار می‌رود که مامن و میعادگاه حضور جوانان در فعالیت‌های فرهنگی، هنری و مذهبی است.

چراغی پور اضافه کرد: یکی از اهداف بلند تأسیس کانون‌های مساجد مبارزه و مقابله با تهدیدات فرهنگی و دینی و تهاجم فرهنگی دشمنان علیه ارزش‌ها و باورهای جامعه به‌ویژه نسل جوان بوده است که تاکنون نیز بعد از 25 سال از تأسیس این مراکز فرهنگی، نقش مهمی در این عرصه ایفا کرده است.

چراغی پور به برنامه‌ریزی های گرامیداشت ربع قرن فعالیت کانون‌های مساجد در استان اشاره کرد و افزود: غبارروبی مزار شهدا، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام، دیدار اعضای کانون‌های مساجد با استاندار ایلام، گردهمایی اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری، اهدای بسته‌های فرهنگی و کتاب به کانون‌های جدید التاسیس و افتتاح کانون‌های جدیدالتأسیس با حضور مسئولان از برنامه‌های این ایام خواهد بود.

وی، با اشاره به اینکه در مراسم گرامیداشت 18 اسفند از فعالان، مدیران نمونه، رابطان خواهر فعال، کتابداران و هیئت‌امنای مساجد و مدیران مسجد محور تقدیر خواهد شد، گفت: در حال حاضر 295 کانون فرهنگی و هنری در مناطق روستایی و شهر این استان فعالیت دارند که از میزان بیش از 70 درصد در مساجد مناطق روستایی پذیرای جوانان هستند.

انتهای پیام/اس

 

 فعالیت ربع قرن کانون‌های مساجد در ایلام درخشان است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.