واعظی در حاشیه جلسه هیئت دولت:

در مورد علت سقوط هواپیمای تهران_یاسوج نباید گمانه‌زنی کنیم

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: نباید در مورد دلایل حادثه سقوط هواپیمای تهران_یاسوج گمانه زنی کنیم.

واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیئت دولت:به گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیئت دولت اظهار کرد: نباید در مورد دلایل حادثه سقوط هواپیمای تهران_یاسوج گمانه زنی کنیم. اگر مشخص شود که اشکالی در کار بوده، حتما برخورد خواهد شد.

رئیس دفتر رئیس جمهور افزود: اکنون با جدیت به دنبال یافتن جعبه سیاه هواپیما هستیم.

واعظی در پاسخ به سوالی درباره تأمین امنیت مردم در سفرهای نوروزی با توجه به حوادث اخیر از جمله سقوط هواپیما اظهار کرد: تأمین امنیت مردم در طول سال، در سفرها و در فعالیت‌های دیگر آنان از مهمترین دغدغه‌های دولت و نظام است.

وی ادامه داد: امسال از نظر اتفاقات سال خوبی نبود، ما شاهد وقوع زلزله، سیل و سقوط هواپیما بودیم و همه با هم غمگین هستیم؛ بر این اساس قطعا دستورات لازم داده می‌شود در جلسه امروز دولت هم مفصل بحث و کمیته‌ای مأمور پیگیری این مسائل شد.

رئیس دفتر رئیس جمهور تأکید کرد: مردم مطمئن باشند که دستگاه‌های مختلف تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا آنان تعطیلات خوبی را سپری کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار دولت ، واعظی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۵ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
سازمان هواپیمایی کشوری باید از وزارت راه و شهرسازی جدا شود.
حوزه کاری سازمان هواپیمایی با سایر بخش های این سازمان تناسبی ندارد ، برای نمونه هم بخش راهسازی که با آسفالت و قیر سروکار دارد زیر نظر این وزارتخانه است و هم سازمان هواپیمایی. این دو بخش چه تناسبی با یکدیگر دارند که باید زیر نظر یک سازمان باشند. تفاوت این دو بخش از لحاظ فاصله فیزیکی دقیقا به اندازه فاصله زمین تا آسمان است !!! و از نظر سطح علمی و فنی به اندازه فاصله زمین تا کهکشان با یکدیگر تفاوت دارند
آخرین اخبار