اعزام 40 نفر از نیروهای امداد و نجات به ارتفاعات

معاون سازمان امداد و نجات گفت: در حال حاضر با توجه به شرایط نامساعد جوی در ارتفاعات ۴۰ نفر از نیروها به صورت جداگانه به سمت قله هدایت شدند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،شاهین فتحی اظهار داشت: امروز صبح تصمیم بر این بود که تیم‌های عملیاتی را از منطقه سی‌سخت به ارتفاعات اعزام کنیم. اعزام تیم‌های عملیاتی از اوایل صبح امروز انجام شد و تعداد زیادی از افرادی که در تیم‌های مختلف حضور داشتند به منطقه اعزام شدند.

معاون سازمان امداد و نجات تصریح کرد: چون الان شرایط جوی در ارتفاعات نامساعد و برف‌گیر است 40 نفر از نیروها به‌صورت جداگانه به سمت قله هدایت شدند.

وی گفت: افرادی که از روز گذشته در منطقه بوده و در حال جمع‌آوری بقایای اجساد بودند مجدد کار خود را از صبح آغاز کردند و تاکنون در حال جمع‌آوری اجساد هستند تا ببینیم شرایط انتقال چگونه فراهم می‌شود تا با هماهنگی همه دستگاه‌ها پیکرها را به پایین منتقل کنند.

فتحی در پاسخ به این سئوال که برای یافتن دیگر پیکرها چه اقداماتی صورت گرفته است، بیان کرد: 40 نفری را که از سمت سی‌سخت اعزام کردیم منتظر هستیم این افراد به ارتفاعات برسند و در جمع‌آوری بقایای اجساد مشارکت کنند.

 

انتهای پیام/م

 

نامساعد شدن وضعیت جوی منطقه دنا کوه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
يوسف
۱۳:۵۱ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
واقعا جاي تاسف هست اون تكاورا و امدادگرايي گه تون اون دماي زير صفر شب رو تاصبح تو قله سر كردند و كار حمل اجساد رو برعهده دارند و تمام مشقتهاي امدادو نجات باهاشون هست ديده نمشن!!!