برنج تنظیم بازار شب عید توزیع شد/توزیع میوه شب عید از ۲۰ اسفند آغاز می‌شود

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی فارس از آغاز توزیع برنج تنظیم بازار شب عید در استان فارس خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ هدایت‌الله رحیمی مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس اظهار کرد: توزیع برنج طرح تنظیم بازار شب عید، در فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان از امروز آغاز شده است.

وی اضافه کرد: در طرح تنظیم بازار برنج هندی ۱۱۲۱ به قیمت ۵ هزار و ۶۰۰ تومان و هر کیسه ۱۰ کیلوگرمی آن ۵۶ هزار تومان، نوع دیگری از برنج هندی نیز به قیمت هر کیلوگرم ۲ هزار و ۶۰۰ تومان و هر کیسه آن ۲۶ هزار تومان و برنج تایلندی هومالی به قیمت هر کیلوگرم ۳ هزار و ۹۰۰ تومان و هر کیسه ۱۰ کیلویی ۳۹ هزار تومان به فروش می‌رسد.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با بیان اینکه اقلام طرح تنظیم بازار شب عید با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار کشور در فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع می‌شود، اضافه کرد: توزیع مرغ منجمد روغن، شکر و حبوبات نیز تا یک هفته آینده در استان آغاز می‌شود.

هدایت‌الله رحیمی با اشاره به اینکه میوه طرح تنظیم بازار نیز به اندازه نیاز استان ذخیره شده است، افزود: توزیع آن از ۲۰ اسفند آغاز می‌شود.

مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی استان فارس بیان کرد: بازار تا ۱۵ فروردین به صورت مستمر، رصد و اقلام مورد نیاز توزیع می‌شود تا قیمت‌ها روند ثابتی داشته باشد.

انتهای پیام/ن

توزیع اقلام مورد نیاز شب عید در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.