تا پایان سال تحصیلی جاری؛

مدارس خوزستان در روزهای پنجشنبه تعطیل نیستند

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان از لغو تعطیلی مدارس استان تا پایان سال جاری به منظور جبران عقب ماندگی تحصیلی دانش آموزان ناشی از تعطیلی بدلیل گردوغبار خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جواناز اهواز،محمد تقی زاده، مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به عقب ماندگی تحصیلی دانش آموزان خوزستان بدلیل تعطیل شدن مدارس ناشی از بروز پدیده گرد و غبار بیان داشت: برای جبران این عقب ماندگی تحصیلی برنامه ریزی شده که تعطیلی مدارس تا پایان سال تحصیلی جاری در روزهای پنجشنبه لغو شود.

وی تصریح کرد: در این برنامه از معلمانی که علاقمند و متمایل به برگزاری کلاس درسی در این روز هستند استفاده می شود.

تقی زاده با بیان اینکه این برنامه در تمام مقاطع تحصیلی و برای جبران عقب ماندگی دانش آموزان در دروس پایه اجرا می گردد اظهار داشت: در حال بررسی برای تعیین راهکار و ابزارهای تشویقی، اعطای امتیاز یا جبران زحمت همکاران برگزار کننده کلاس ها هستیم.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان جمعیت دانش آموزی را یک چهارم جمعیت استان را عنوان کرد و گفت: امسال در حدود 10 روز از تحصیل دانش آموزان خوزستانی تنها به دلیل بروز پدیده گرد و غبار تعطیل اعلام شد، از این رو از تمام دستگاه ها، استانداری و صداو سیما می خواهیم که برای فراهم سازی بستری به منظور جبران عقب ماندگی تحصیلی دانش آموزان همکاری نمایند.

وی افزود: به دلیل تعطیلی مدارس بر اثر پدیده گرد و غبار دوران تحصیل دانش آموزان خوزستانی در مجموع یک دوره تحصیلی، 2 سال کم تر از دانش آموزان سایر استان ها است.

انتهای پیام/گ

تعطیلی مدارس در روزهای پنجشنبه لغو شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.