برگزاری كارگاه آموزش كمك هاي اوليه ويژه خبرنگاران در لرستان

کارگاه آموزش کمک‌های اولیه ویژه خبرنگاران در مرکز فوریت‌های پزشکی استان برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛در این کارگاه یک روزه که با حضور خبرنگاران خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع رسانی استان برگزار شد، کمک‌های اولیه در زمان مواجهه با مصدوم به منظور اقدامات پیشگیرانه‌ی عمومی توسط مربی رسمی مرکز فوریت‌های پزشکی استان آموزش داده شد.

همچنین این کارگاه با رویکرد اصلی تغییر نگرش‌های اشتباه در هنگام برخورد با مصدومین و اقدامات اولیه‌ی صحیح تا زمان رسیدن کارشناسان مرکز فوریت‌های پزشکی برپا شد.

 رفاهی رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان در این کارگاه بر ضرورت اطلاع رسانی و آگاه سازی عموم در زمان بروز حوادث اورژانسی تأکید کرد. وی با تشریح موقعیت مرکز فوریت‌های پزشکی و نقش حیاتی آن در نجات جان مصدومین کمک و همراهی عموم جامعه را در ارائه‌ی این خدمات بسیار حیاتی قلمداد کرد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان نیز در حاشیه‌ی این کارگاه نقش خبرنگاران را در آگاه سازی مردم به ویژه در مقوله‌ی بهداشت و درمان استان بی بدیل دانست.

عبدالرضا شهبازی خواستار ارتباط بیشتر و تخصصی‌تر رسانه‌ها با مسئولین و کارشناسان مجموعه بهداشت و درمان شد.

وی حضور خبرنگاران حوزه سلامت را در رسانه‌ها با توجه به اهمیت موضوع بسیار مهم قلمداد کرد و برگزاری کارگاه‌هایی از این دست را در آشنایی خبرنگاران با بحث‌های تخصصی دانشگاه علوم پزشکی را بسیار مهم دانست.

انتهای پیام/د

کارگاه آموزش کمک‌های اولیه ویژه خبرنگاران برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.