فرزندان مازندرانی در شبکه سه

فیلم فرزندان به کارگردانی یاسر طالبی و تهیه کنندگی میترا روحی منش، محصول شبکه مازندران، سوم اسفند در شبکه سه سیما به نمایش در می آید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، فیلم فرزندان با ادامه درخشش در جشنواره‌ ها و شبکه‌ های سیما، پنجشنبه سوم اسفند ساعت ۱۰، از طریق قاب شبکه سه سیما، میهمان خانه ایرانیان خواهد بود.

پیش از این فیلم فرزندان توانست حضور موفقی در جشنواره‌ های بین المللی داشته باشد و جوایزی را از فستیوال‌ های  آمریکایی مثل رویال استار میشیگان (بهترین فیلم) پمبروک تاپارلی (بهترین فیلم)، ریل روز آواردز (بهترین فیلم)، آکولید گلوبال (بهترین فیلم)، فرانکلین کانتی (بهترین بازیگر)، لانگ لیف کارولینا آمریکا (بهترین فیلم) و کارولینای شمالی (بهترین کارگردانی)، جشنواره بین المللی فیلم سازان فروموسا در تایوان (بهترین فیلم) و نیز دومین فستیوال فیلم یاس (بهترین بازیگر)، بهترین کارگردانی و بهترین فیلم بخش ویدیویی را از ششمین جشنواره فیلم شهر دریافت کرده است.

حسن رستمانی، ویکتوریا لوشنیکووا، حسین میرزاقلی، مهرتاش سعیدی، پگاه کاکاسلطانی و هانیه جهان شاهلویی از بازیگران فیلم هستند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: زندگی بی دغدغه یعقوب و همسرش که با گرمای عشق یکدیگر به آرامش رسیده است با بی‌ خبری از تنها پسرشان فرخ که برای ادامه تحصیل به خارج از کشور مهاجرت کرده است، دگرگون می‌ شود.

یعقوب در پی یافتن نشانی از پسرش سفری اودیسه وار را تجربه می‌ کند.

انتهای پیام/ م

پخش فیم فرزندان از شبکه سه سیما

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار