امام جمعه گناباد ؛

جنایات دراویش در تهران ربطی به مردم گناباد ندارد

امام جمعه گناباد گفت:جنایت‌های و اقدامات خشونت بار جمعی از دراویش در تهران ربطی به مردم گناباد ندارد و مردم این شهرستان از آنان بیزارند.

جنایات دراویش در تهران ربطی به مردم گناباد نداردبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ حجت الاسلام حسن صادقی نسب  در تجمع اعتراضی مردم گناباد در محکومیت اغتشاشات اخیر دراویش در تهران و انتساب این فرقه به گناباد ضمن ابزار تنفر از جنایت‌های و اقدامات خشونت بار جمعی از دراویش در تهران گفت: افرادی که چنین جنایت‌هایی را مرتکب شدند دست پرورده آمریکا و ارتجاع عرب هستند.

 
وی ادامه داد: ما ضمن ابراز تنفر از جنایت‌های آنان خواستار حذف نام گنابادی از فرقه دراویش برای دفاع از شرف مردم گناباد هستیم.
 
امام جمعه گناباد تصریح کرد: این افراد با اقدامات خشونت بار خود نام گناباد را بد نام کرده اند.  مردم گناباد ولایت مدار و تابع ولایت فقیه بوده و در همه عرصه‌های دفاع از دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی حضور پرشوری دارند.

حجت الاسلام حسن صادقی نسب گفت:  باید نام دراویش ملاسلطانی را بر این فرقه نامید و انتساب نام گنابادی به آن‌ها به هیچ عنوان صحیح نیست. افرادی که چنین اقداماتی را مرتکب می‌شوند، گنابادی نیستند و فرماندار و اعضای شورای تامین گناباد نسبت به پیگیری حذف این نام برای دفاع از آبرو و شرف مردم این شهرستان قول مساعد دادند.

وی افزود:  اقدامات و جنایت‌های آشوبگران در تهران را نمی‌توان به کل دراویش تعمیم داد  زیرا تعدادی از دراویش به صورت مسالمت آمیز در گناباد زندگی می‌کنند.

امام جمعه گناباد گفت: اشخاصی که جرائم و بزهکاری مرتکب می‌شوند طبق قانون باید بازداشت شده و دستگاه قضایی به جرائم آن‌ها رسیدگی کنند و اگر دلایل و شواهد مبنی بر بی گناهی خود دارند، ارائه دهند و در غیر این صورت باید محاکمه شوند.

حجت الاسلام صادقی نسب تصریح کرد: برخی از پیروان فرقه دراویش بعد از دستگیری به دلیل ارتکاب به تخلف‌هایی، دست به تجمع و راه بندان و اخلال در نظم و امنیت عمومی زدند و زمانی که ماموران انتظامی برای برقراری نظم وارد عمل شد، این افراد به صورت بی رحمانه و داعشی وار  تعدادی از  ماموران و بسیجیان را به شهادت رسانده و جمعی دیگر را مجروح کردند.

وی  گفت: این افراد راه داعش را انتخاب کرده و ادامه دادند و این حق ملت ایران و مردم گناباد است که خواستار برخورد قاطع مسوولان ذیربط با مخلان نظم و امنیت عمومی باشند.
 
انتهای پیام//ح.ت
 

تجمع اعتراضی مردم گناباد در محکومیت اغتشاشات اخیر دراویش در تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.