شهنازی:

اسامی کاروان اعزامی به جاکارتا قبل از سال جدید مشخص می شود

دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: تعداد ورزشکاران و همراهان آنها برای حضور در بازی های آسیایی جاکارتا تا آخر سال مشخص می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک در گفت و گو با رادیو درباره تخصیص بودجه کمیته ملی المپیک اظهار کرد: با توجه به پیگیری های صالحی امیری، بودجه ای که باید در سال ۹۶ به کمیته ملی المپیک اختصاص پیدا می کرد را دریافت کردیم. هفته گذشته ۴۰ درصد این بودجه را گرفتیم و هفته آینده مابقی آن را نیز دریافت می کنیم و به فدراسیون ها داده می شود.

شهنازی درباره تعداد کاروانی که به بازی های آسیایی جاکارتا اعزام خواهند شد اظهار کرد: دو نوع رشته ورزشی داریم. رشته هایی که براساس برآورد کارشناسی مدال آور هستند و رشته هایی که پیش بینی می شود به مرحله مدال آوری نمی رسند. اگر تنها رشته های مدال آور به بازی های آسیایی اعزام شوند، تعداد نفرات حدود ۵۰۰ نفر خواهد بود. اگر کل رشته ها اعم از مدال آور و غیر مدال آور اعزام گردند، تعداد نفرات به حدود ۸۰۰ نفر می رسد.

او ادامه داد: ستاد در نظر دارد تعداد افراد معقولی را به این مسابقات اعزام کنیم. به علاوه بعضی از رشته ها پایه هستند و با توجه به سرمایه گذاری هایی که انجام شده نظر مثبتی در مورد آن ها وجود دارد. تعدادی از رشته ها نیز علیرغم این که مدال آور نیستند، توانسته اند کسب سهم المپیک کنند و نگاه ویژه ای به آن ها وجود دارد. ضمن این که به رشته هایی که بانوان شانس حضور دارند اما شانس مدال ندارند توجه ای ویژه ای شده است.

دبیر کل کمیته ملی المپیک خاطر نشان کرد : تا قبل از پایان سال همه این موارد نهایی خواهد شد. ما تا اوایل اردیبهشت وقت داریم ولی زودتر نفرات اعزامی را مشخص خواهیم کرد. البته تعداد نفرات را برحسب مقررات اعلام کرده ایم. در ضمن نصرالله سجادی به عنوان سرپرست کاروان کار خود را آغاز کرده است.

انتهای پیام/

اظهارات شهنازی درباره کاروان بازی های آسیایی جاکارتا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار