واگذار ۲ هزار و ۱۰۰ فقره سند مالکیت به مرزنشینان گلستان

مراسم واگذاری اسناد مالکیت اراضی زراعی و مسکونی متعلق به بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به صورت رایگان به مرزنشینان استان گلستان، در قالب ۲۱۰۰ فقره سند مالکیت با حضور محمد سعیدی کیا رئیس این سازمان، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛  علی شکریان مدیرکل بنیاد علوی استان گلستان درحاشیه مراسم واگذاری این اسناد که امروز چهارشنبه در مسجد جامع روستای مرزی کرند شهرستان گنبدکاووس برگزار شد گفت: یک هزار و ۹۱۲ فقره از اسناد واگذاری امروز مربوط به اراضی زراعی به مساحت ۳۰ میلیون و ۷۹۷ هزار مترمربع و ۱۸۸ فقره مربوط به املاک مسکونی به مساحت ۱۰۳ هزار متر مربع است.

وی ادامه داد: ارزش ریالی این املاک در مجموع ۴۴۹ میلیارد ریال است که در راستای تحقق منویات رهبری و به صورت کاملا رایگان به واجدان شرایط واگذار می‌شود.

شکریان گفت: واگذاری اسناد مالکیت امروز، چهل و پنجمین مرحله واگذار‌های بنیاد علوی در کل کشور و یازدهمین مرحله در استان گلستان در دو سال و نیم گذشته است.

وی افزود: در مجموع ۶۰ هزار سند در کل کشور، به صورت رایگان واگذار شده است که از این تعداد ۲۸ هزار سند واگذاری مربوط به استان گلستان است.

شهرستان گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

انتهای پیام/م
 

واگذاری سند مالکیت به مرزنشینان گلستان

 
 
برچسب ها: اخبار خواندنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.