کاشانی: برانکو باید بداند یک تاکتیک در هر 2 لیگ جواب نمی دهد

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: هر بازی تاکتیک خاص خود را دارد و برانکو باید بداند که با یک روش نمی تواند تیمش را به موفقیت برساند.

کاشانی: برانکو باید بداند یک تاکتیک در هر 2 لیگ جواب نمی دهدجعفر کاشانی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شکست پرسپولیس برابر السد قطر اظهار کرد: بازی های داخلی با لیگ قهرمانان آسیا فرق می کند و هر بازی تاکتیک خاص خود را می طلبد.  کادر فنی پرسپولیس باید بداند با یک روش نمی شود در هر 2 لیگ  به موفقیت دست یافت.

بازیکنان برابر السد قطر سردرگم بودند 

او درباره اینکه نبود مسلمان در بازی با السد قطر تاثیر گذار بود یا نه! بیان کرد: مسئله نبود مسلمان  در بازی شب گذشته نیست چرا که بازیکنان موقعیت زیادی داشتند اما سردرگم بودند و در نهایت نتوانستند نتیجه را عوض کنند.

نیمکت نشینی مسلمان ارتباطی به دیدار این بازیکن با هدایتی ندارد 

کاشانی درباره اینکه مسلمان به علت تمدید نکردن و ارتباط با هدایتی نیمکت نشین شده است، اظهار کرد: این موضوع صحت ندارد و برانکو تشخیص داده که از مسلمان در ترکیب اصلی استفاده نکند.

بازیکنان از لحاظ روحی و روانی برابر السد قطر وضعیت خوبی نداشتند 

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: با وجود اینکه باشگاه اقداماتی انجام می دهد تا بازیکنان در رفاه و آرامش باشند اما معلوم نیست چرا در بازی مقابل السد قطر از لحاظ روحی و روانی بازیکنان وضعیت خوبی  نداشتند.

او بیان کرد: محوطه 18 قدم در اختیار دروازه بان تیم است و بیرانوند در دریافت گل دوم مقصر بود چرا که باید توپ حریف را دفع می کرد. در زمان ما محوطه جریمه در اختیار عزیز اصلی بود و فضا به مهاجمان نمی داد.به هر حال باید با بازیکنان بیشتر کار شود تا موقعیت ها را به راحتی از دست ندهند.

کمیته فنی باید سردرگمی بازیکنان در زمین بازی را بررسی کند 

کاشانی درباره اینکه شکست پرسپولیس برابر السد قطر بررسی نمی شود، اظهار کرد: به هر حال کمیته فنی باید تشکیل شود و اعضای کمیته علت سردرگمی بازیکنان برابر السد قطر را  بررسی کنند. بازیکنان در بازی های داخلی عملکرد خوبی دارند اما در لیگ قهرمانان آسیا آمادگی لازم را ندارند.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال بعد از بازگشت تیم از قطر مشخص می شود که چرا بازیکنان از لحاظ روحی و روانی بهم ریخته بودند و بازی همیشگی خود را ارائه نکردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۹:۱۵ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
به برانکومیگیم حرف تورو چشم.
آخرین اخبار