بیش از ۵۰۰ هزار زیارت اولی به زیارت امام رضا(ع) مشرف شدند

تولیت آستان قدس رضوی گفت: از ابتدای مسئولیتم تاکنون بیش از ۵۰۰هزار زیارت اولی به مشهد مقدس مشرف شده اند.

بیش از ۵۰۰ هزار زیارت اولی به زیارت امام رضا(ع) مشرف شدندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام  سید ابراهیم رئیسی،تولیت آستان قدس رضوی اظهار داشت:از عید فطر سال گذشته تاکنون هر روز ۱۰۰۰نفر زیارت اولی به مشهد مقدس مشرف و میهمان سفره کرم امام رضا(ع) شدند.

وی گفت: با همت تولیت آستان قدس رضوی فاز نخست زائرشهر رضوی افتتاح شد که در سال های آینده فازهای بعدی آن برابر با استانداردهای روز دنیا تکمیل می شوند.

وی عنوان کرد: تاکید ما بر این بود  که این کار با استاندارد پیش رود و همکاران ما پیگیری می کنند در سال تولید و اشتغال در بحث ایجاد اشتغال نیز فعال شوند.

رئیسی بیان کرد: با آغاز ساخت زائرشهر  بسیاری از مشاغل رونق گرفت و هزاران نفر در این شهر شاغل شدند درهمین راستا  پروژه ها و واحدهایی راهم  برای زوج‌های جوان  آغاز کرده‌ایم.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: این تلاش و حرکت به صورت کار نمادین در پرتو نورانیت حضرت رضا(ع) صورت گرفت و این حرکت می‌تواند برای دیگر جاهای کشور نمادی از تلاش‌ و فعالیت‌های باشد و می‌تواند تولید و اشتغال را پیش ببرد.

وی اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های جدی‌ ما زائرانی کم‌ درآمد است و کسانی هستند که می‌خواهند به مشهد مشرف شوند امام پول ندارند. باید کمک کنیم که این کار صورت گیرد.

رئیسی افزود: از عید فطر سال گذشته کار زیارت اولی‌ها را آغار کردیم و تاکنون روزی هزار نفر به مشهد مقدس به صورت رایگان سفر کرده‌اند و در مجموع تاکنون بیش از۵۰۰هزار نفر تا به امروز به عنوان زیارت اولی به زیارت امام رضا(ع) آمده‌اند و این از برکات امام رضا(ع) است و در این راستا کمک دوستان ما در بسیج و سپاه پاسداران و کمیته امداد راهگشا بوده است.

رئیسی عنوان کرد: دفاتر خدمات رضوی را در بیشتر استان های کشور فعال کرده ایم که یکی از اهداف ما شناسایی زیارت اولی ها کمک به رفع محرومیت و ایجاد اشتغال با استفاده از ظرفیت مردمی خیرات و حرم رضوی است.

انتهای پیام/ س

بیش از ۵۰۰ هزار زیارت اولی به زیارت امام رضا(ع) مشرف شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.