دستگیری 7 سوداگر مرگ در مشگین شهر

فرمانده انتظامی مشگین شهر از دستگیری 7 سوداگر مرگ در شهرستان مشگین شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،سرهنگ کیوان زرین کلاه، فرمانده انتظامی مشگین شهر گفت:به دنبال دریافت گزارش های مردمی مبنی بر رفت و آمدهای مشکوک و تجمع افرادی معلوم الحال در منزلی مسکونی در خیابان آیت الله مشگینی، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مشگین شهر قرار گرفت.

وی افزود: با انجام بررسی های تخصصی و تحقیقات میدانی مشخص شد تجمع کنندگان در این منزل مسکونی فعالیت مجرمانه در رابطه با فروش مواد مخدر دارند، که هماهنگی های لازم با مقام قضایی برای دستگیری آنها انجام شد.

فرمانده انتظامی مشگین شهر اظهار کرد: در عملیات مقتدرانه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر هفت سوداگر مرگ دستگیر و در بازرسی از منزل مسکونی حدود نیم کیلوگرم انواع مخدر، تعدادی آلات و ادوات استعمال مواد و 2 دستگاه ترازوی دیجیتالی توزین مواد مخدر کشف شد.

سرهنگ زرین کلاه همچنین از دستگیری 5 قاچاقچی مواد محترقه در این شهرستان خبر داد و گفت: از دستگیرشدگان 20 هزار و 256 عدد انواع مواد محترقه خطرناک و قاچاق کشف شد.

وی گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی و کلانتری 12 مشگین شهر در چند عملیات مشترک موفق به کشف این مواد محترقه خطرناک و غیرمجاز شدند.

فرمانده انتظامی مشگین شهر افزود: مواد محترقه در بازرسی از منزل و مغازه کشف شده است.

سرهنگ زرین کلاه از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در رابطه با خرید، فروش و قاچاق مواد محترقه موضوع را با تماس تلفنی با شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ح

کشف مواد محترقه خطرناک و قاچاق در مشگین شهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.