سردار مقیمی خبر داد

بسیج مردمی، تنها راه تحقق نهضت درختکاری در کشور

رئیس پلیس آگاهی ناجا با تاکید بر اینکه باید در کنار کاشت درخت به حفاظت آن نیز توجه شود، گفت: باید این کار را با بسیج مردمی شروع کرد تا به نتیجه برسد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار محمدرضا مقیمی رئیس پلیس آگاهی ناجا، با اظهار خرسندی از غرس ۴۰ هزار درخت در سطح استان تهران اظهار کرد: تهران به عنوان پایتخت کشورمان جایگاه ویژه‌ای در نظام اسلامی دارد و منطقه استراتژیک و مهم است.

وی با ابراز تاسف از تعطیلی مکرر مدارس پایتخت به علت آلودگی هوا گفت: آلاینده‌های اخیر مردم تهران را بسیار آزار داده است، بنابراین باید بیش از گذشته به موضوع فرهنگ درختکاری توجه شود.

سردار مقیمی غرس درخت را یک کار حسنه دانست و گفت: همه افراد جامعه با هر مسئولیتی که دارند، باید برای رفع آلودگی هوای تهران هر کاری که از دستشان برمی‌آید، انجام دهند.

سردار مقیمی با تاکید بر اینکه باید در کنار کاشت درخت به حفاظت آن نیز توجه شود، تصریح کرد: باید این کار را با بسیج مردمی شروع کرد تا به نتیجه برسد، چراکه در هر برنامه‌ای اگر مشارکت مردم باشد، از آن حمایت خواهد شد.

وی ضمن استقبال از حضور در کمپین «هر ایرانی یک یک درخت»، خاطرنشان کرد: باعث افتخار من است که به فضای سبز کشور خود کمک کنم تا این ثروت ملی بیش از پیش گسترش یابد.

انتهای پیام/

لزوم توجه به فرهنگ درختکاری در کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اشکان
۲۰:۰۸ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
ما منتظر 15 اسفند روز درختکاری هستیم
آخرین اخبار