شریعتی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

فرماندار متخلف دزفول برکنار شد/ از ظرفیت بانوان در پست‌های مدیریتی استفاده می‌کنیم

استاندار خوزستان گفت: پس از اینکه زمزمه‌هایی در خصوص تخلف فرماندار دزفول در امتحان مطرح شد، وی از سمت خود استعفا کرد.

///غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره انتخاب فرمانداران استان متبوعش اظهار کرد: عمده فرمانداران استان خوزستان ابقا شدند،البته تعدادی هم نیاز به تغییر داشتند که در حال انجام است.

استاندار خوزستان در خصوص انتخاب فرماندار زن گفت: یک فرماندار زن در استان فعالیت دارد و در تلاشیم در سمت‌های مدیریتی نیز از ظرفیت بانوان استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: اگر شرایط انتخاب فرماندار زن در سطح استان فراهم باشد مایلیم از بانوان تحصیلکرده در پست‌های فرمانداری  استفاده کنیم.

شریعتی درباره استعفای فرماندار دزفول که مرتکب تخلف امتحانی شده بود، اظهار کرد:‌ پس از اینکه زمزمه‌هایی در خصوص تخلف این فرماندار مطرح شد، وی از سمت خود استعفا کرد که استعفایش مورد موافقت قرار گرفت.

استاندار خوزستان با بیان اینکه اگر شخصی اعتماد عمومی را نسبت به دولت خدشه دار کند با او برخورد می‌کنیم، گفت: رئیس جمهور همواره سفارش کرده که دولت، دولت درست کاران است و ما نسبت به این شعار متعهدیم، بنابراین کسانی که در این زمینه طبق سفارش رئیس جمهور عمل نکنند امکان همکاری با آنها وجود نخواهد داشت.

وی تصریح کرد: اکنون فرمانداری دزفول با سرپرست اداره می‌شود و به زودی فرماندار جدیدی را معرفی می‌کنیم.

شریعتی با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: حضور مردم در این روز چشمگیر بود و با شکوه این حماسه، اهواز هم به زیبایی درخشید.

 استاندار خوزستان درباره وظیفه مسئولان نسبت به مردم بیان کرد: مسئولان باید همواره بهترین‌ها را برای مردم فراهم کنند و از هیچ تلاش و کوششی در این زمینه مضایقه نکنند.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۲:۰۳ ۰۳ اسفند ۱۳۹۶
احسنت.اگه دیگر امورات به همین منوال باشد. که واقعا دولت امید و تدبیر هست
-
ناشناس
۰۹:۵۳ ۰۳ اسفند ۱۳۹۶
خیلی عالی بود
آخرین اخبار