با حکم وزیر بهداشت؛

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی زاهدان منصوب شد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی سید محمد هاشمی شهری را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی زاهدان منصوب کرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی زاهدان منصوب شدبه گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی سید محمد هاشمی شهری را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی، درمانی زاهدان منصوب کرد.

متن حکم انتصاب سرپرست دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

جناب آقای دکتر سیدمحمد هاشمی شهری

استادیار محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی زاهدان

نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی، درمانی زاهدان منصوب می شوید.

از جناب عالی انتظار دارم با استفاده از توان تخصصی و كارشناسی اعضای هیئت علمی و كاركنان محترم دانشگاه و استفاده از ظرفیت منابع بالقوه سایر بخش های حوزه مأموریت خود و در چهارچوب اسناد بالادستی به ویژه سیاست های کلی سلامت ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری، قانون برنامه ششم توسعه و برنامه های ارائه شده توسط اینجانب در صحن مجلس شورای اسلامی اقدامات زیر را انجام دهید:

1. تشویق، ترغیب و توجه ویژه به اجرای برنامه تحول و نوآوری در آموزش پزشکی
2. اقدام لازم در زمینه تأمین، حفظ و ارتقاء سطح سلامت مردم به ویژه محرومین و نیازمندان
3. عملیاتی نمودن برنامه ششم توسعه و برنامه سلامت دولت دوازدهم
4. اقدامات لازم در زمینه استمرار طرح تحول نظام سلامت
5. حمایت و تقویت پژوهش و نوآوری و تلاش برای جهت دهی به پژوهش و طرح های مهم تحقیقاتی به منظور تقویت فرآیند محصولات و ارتقاء سلامت
6. ارتقاء برنامه های جاری حوزه های بهداشتی، درمانی، فرهنگی و دانشجویی
7. صیانت از منابع انسانی، فیزیكی و مالی
8. توسعه عدالت در سلامت در حوزه مأموریت خود
9. تلاش در جهت تحقق راهبرد اجتماعی شدن نظام سلامت در تمام حوزه ها
10. رعایت اعتدال، توانمندی و شایسته سالاری در انتصابات و تكریم اعضای هیئت علمی و كاركنان حوزه سلامت
امید است با اتكال به خداوند متعال و در جهت خدمت به ملت شریف ایران با حضور مستمر در بین مردم و سفر به شهرستان‌های استان به ویژه مناطق محروم، در انجام شایسته وظایف با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق باشید.

وزیر بهداشت همچنین در پیامی از خدمات و تلاش های مستمر محمود رضا میری در مدت تصدی مسئولیت ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی زاهدان تقدیر و تشکر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر محمودرضا میری

خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان برگزیده خویش عطا می فرماید. لذا بدینوسیله از خدمات ارزشمند و تلاش مستمر و شایسته شما در مدت تصدی مسئولیت ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی زاهدان صمیمانه تشکر و قدردانی می نمایم.

امید است همواره به عنوان یكی از نیروهای ارزشمند در نظام سلامت موفق و پیروز باشید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار