جزئیات برگزاری اختتامیه دوازدهمین دوره طرح ملی «ایران، مرز پرگهر»

جزئیات برگزاری اختتامیه دوازدهمین دوره «ایران، مرز پرگهر» اعلام شد.

جزئیات برگزاری اختتامیه دوازدهمین دوره طرح ملی «ایران، مرز پرگهر»به گزارش حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختتامیه دوازدهمین دوره «ایران، مرز پرگهر» (بازدید نظام مند دانشگاهیان از طرح‌های کلان صنعتی، پروژه‌های ملی و مواریث تاریخی و طبیعی کشور) برگزار می شود. در این طرح مسئولان برگزاری طرح ملی ایران، مرز پر گهر دانشجویان را در برنامه ای گردشگری، به نقاط مختلف فرهنگی کشور می‌برند و آن ها را با میراث فرهنگی و علمی کشور آشنا می کنند.

رحیم یعقوب زاده رئیس مرکز گردشگری علمی – فرهنگی دانشجویان ایران در خصوص طرح ملی «ایران، مرز پرگهر» گفت: مركز گردشگری علمی- فرهنگی دانشجویان ایران وابسته به جهاد دانشگاهی با هدف ایجاد ارتباط بین صنعت و دانشگاه این مراسم را برگزار می کند. همچنین در اهداف ما این موضوع هم در نظر گرفته شده است که باید با ایجاد روحیه خودباوری و انسجام ملی و شناساندن دستاوردهای علمی و فناورانه ایجاد شده یا توسعه یافته پس از انقلاب شكوهمند اسلامی، به دانشگاهیان و نخبگان جوان معرفی کنیم.

دبیر طرح ملی «ایران، مرز پرگهر» اظهار کرد: طی برگزاری این طرح در طول دوازده سال، بیش از 90 هزار نفر از دانشجویان سراسر كشور از مراكز و پارك های فناوری، شرکت های دانش بنیان، پژوهشگاه ها، نیروگاه ها واحدهای تولیدی و خدماتی و نیز سایت های تاریخی و مواریث فرهنگی بازدید كرده اند. دوازدهمین دوره طرح با مشاركت و همراهی اثربخش سازمانها و دستگاه های دولتی و غیردولتی همچون بنیاد ملی نخبگان، سازمان جوانان  جمعیت هلال احمر برگزار شد.

گفتنی است؛ یکشنبه 6 اسفند اختتامیه این طرح در دانشگاه تهران برگزار می شود.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار