عصر امروز؛

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با نخست وزیر جمهوری آذربایجان دیدار کرد

امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با آرتور راسی‌زاده نخست وزیر جمهوری آذربایجان دیدار کرد.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با نخست وزیر جمهوری آذربایجان دیدار کردبه گزارش حوزه دفاعی امنیتیگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی که به آذربایجان سفر کرده، با آرتور راسی‌زاده نخست وزیر این کشور دیدار و گفت و گو کرد. 

آرتور راسی‌زاده نخست وزیر جمهوری آذربایجان در این دیدار روابط جمهوری آذربایجان و جمهوری اسلامی ایران را در سطح عالی برشمرد و اظهار کرد: معتقدم باید روابط بین دو کشور بیش از بیش افزایش یابد.

وی با تاکید بر تقویت روابط دو کشور در حوزه‌های دفاعی و نظامی افزود: با توجه به اشتراکات بین دوکشور، باید روابط ایران و آذربایجان در حوزه‌های مختلف به ویژه  اقتصادی توسعه یابد.

نخست وزیر جمهوری آذربایجان با بیان اینکه گسترش روابط اقتصادی بین ایران و آذربایجان برای ما بسیار حائز اهمیت است، تصریح کرد: باورمان این است که دو کشور قابلیت گسترش روابط بیش از این را ‌دارند.

حاتمی وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران نیز با ابلاغ سلام معاون اول رئیس جمهوری ایران اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران مصمم به توسعه روابط با کشور دوست و برادر جمهوری آذربایجان است و مقامات کشورمان بر این مهم تاکید ویژه دارند.

وی با برشمردن اشتراکات تاریخی و فرهنگی بین جمهوری اسلامی ایران و آذربایجان تصریح کرد: در حال حاضر روابط دفاعی و نظامی ایران و آذربایجان در سطح بسیار خوبی است و امیدواریم این روابط به سطح راهبردی گسترش یابد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۳:۳۵ ۰۵ اسفند ۱۳۹۶
درود بر نیروهای مسلح
آخرین اخبار