محور چم‌سنگر لرستان در کمترین زمان ریزش برداری شد

مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خرم‌آباد گفت: ریزش‌برداری محور روستایی چم‌سنگر بخش پاپی با تلاش راهداران خرم‌آباد در حداقل زمان ممکن انجام و تردد در آن برقرار شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛مرتضی شیروانی گفت: در پی بارش‌های هفته‌ی اخیر، غروب دوشنبه  ریزش کوه در محور روستایی چم‌سنگر بخش پاپی اتفاق افتاد که با حضور به‌موقع راهداران مستقر در راهدارخانه بخش پاپی به سرعت با ایجاد راه انحرافی تردد وسایل نقلیه در این محور برقرار و اکیپ راهداری مشغول ریزش‌برداری شدند.

وی با بیان اینکه عملیات ریزش‌برداری تا بامداد امروز ادامه داشت، افزود: متاسفانه در حین عملیات ریزش‌برداری ریزش سنگین کوه روی داد که با اعزام سریع اکیپ دوم و با تلاش کم‌نظیر راهداران خرم‌آباد در ساعت ۱۵ همان روز نسبت به ریزش‌برداری و پاکسازی مسیر اقدام و با نصب علائم هشداردهنده، خطر به رانندگان و اهالی منطقه اطلاع‌رسانی شد.

شیروانی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با رعایت نکات ایمنی و مدیریت در حین عملیات ریزش‌برداری، هیچگونه حادثه ناگوار خسارتی، مصدومیت و تلفات جانی اتفاق نیفتاد.

وی گفت: با توجه به شرایط اقلیمی منطقه، احتمال ریزش مجدد کوه وجود دارد از این‌رو توصیه می‌شود افرادی که قصد تردد در این محور را دارند جوانب احتیاط را رعایت کنند.

انتهای پیام /د

احتمال ریزش مجدد کوه در این مسیر وجود دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار