رئیس مرکز مدیریت حوادث کهگیلویه و بویراحمد:

احتمال سرمازدگی کوهنوردان وجود دارد/ خودسرانه اقدام به صعود نکنید

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: احتمال آسیب یا سرمازدگی افراد کوهنورد و کسانی که برای انتقال پیکر جان‌باختگان به قلل دنا مراجعه کردند وجود دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛جلال پوران‌فرد رئیس مرکز مدیریت حوادث کهگیلویه و بویراحمد گفت: در منطقه کوه‌گل از توابع شهرستان دنا و شهر سی‌سخت هستیم، بارش شدید برف و بوران وجود دارد و منطقه به شدت سرد است و ما نیز منتظر انتقال پیکر جان‌باختگان از قلل دنا به این منطقه هستیم.

وی افزود: اورژانس ۱۱۵ از روز نخست تا امروز در کنار امدادگران بوده است و اکنون نیز با ۱۴ اتوبوس آمبولانس و ۴۰ نفر نیروی عملیاتی در خدمت مردم هستیم و کار پشتیبانی این عملیات انتقال را انجام می‌دهیم.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: احتمال آسیب یا سرمازدگی افراد کوهنورد و کسانی که جهت انتقال پیکر جان‌باختگان به قلل دنا مراجعه کردند وجود دارد؛ تا پایان عملیات در صحنه حضور داریم و روز و شب برای ما معنا ندارد تا انتهای عملیات انجام شود.

وی توصیه کرد: مردم به هیچ عنوان به صورت خودسرانه اقدام به صعود نکنند، تیم‌های عملیاتی باید شناسنامه‌دار باشند و تحت یک فرماندهی واحد به کوه بزنند تا مشکلی پیش نیاید.

انتهای پیام/پ

 

سقوط هواپیمای مسافربری تهران یاسوج

برچسب ها: سقوط هواپیما ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.