ترویج فرهنگ نوآوری و خلاقیت در خوزستان

معاون فناوری پارک علم و فناوری خوزستان گفت: ترویج فرهنگ نوآوری و خلاقیت از اولویت های پارک علم و فناوری خوزستان است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  جمشید افشانی، معاون فناوری پارک علم و فناوری خوزستان بیان داشت : موافقت اولیه برای راه‌اندازی 2 کانون شکوفایی خلاقیت و نوآوری در اهواز صادر شد.

وی افزود: هدف اصلی کانون‌های شکوفایی نوآوری و خلاقیت ترویج و اشاعه فرهنگ نوآوری و خلاقیت و شناسایی افراد خلاق و دارای ایده در جامعه است.

معاون فناوری پارک علم و فناوری خوزستان گفت: در تلاش هستیم با نگاه تخصصی و در نظر گرفتن ظرفیت هر منطقه به راه‌اندازی چنین کانون‌هایی در سطح استان بپردازیم.

افشان با اشاره شکوفایی خلاقیت بیان کرد: کانون شکوفایی خلاقیت و نوآوری آرم وابسته به بخش خصوصی و کانون شکوفایی خلاقیت و نوآوری فناوری‌های نرم وابسته به پدافند غیرعامل استانداری دو کانونی هستند که موافقت اولیه آن‌ها گرفته‌شده است.

وی افزود: این کانون‌ها باهدف جهت‌دهی، شناسایی و توانمندسازی صاحبان ایده و فعالان حوزه فناوری‌های نرم و نیز با توجه به نیاز جامعه برای تولید محتوای فرهنگی و با هدف فعالیت در حوزه‌های مختلف صادر شده و به‌زودی در اهواز کار خود را آغاز می‌کنند.

معاون فناوری پارک علم و فناوری خوزستان گفت: در استان ۵ کانون شکوفایی خلاقیت و نوآوری داریم که با این 2 کانون تعداد کانون‌های تابعه پارک علم و فناوری خوزستان به ۷ کانون می‌رسد.

انتهای پیام/م

موافقت اولیه برای راه اندازی 2 کانون شکوفایی خلاقیت و نوآوری در اهواز صادر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.