درویش: سپیدرود را شکست دهیم، جایگاهمان را بین ۳ تیم تثبیت می‌کنیم

مدیرعامل باشگاه سایپا تهران گفت: بازی سایپا و سپیدرود اهمیت زیادی دارد چرا که اگر این تیم را شکست دهیم، جایگاهمان را بین ۳ تیم ابتدای جدول تثبیت می‌کنیم.

رضا درویش در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال سایپا پیش از دیدار با سپیدرود بیان کرد: با توجه به زحمات علی دایی، اعضای کادرفنی و بازیکنان سایپا در جایگاه خوبی قرار داریم و برای تداوم این روند به مصاف سپیدرود می رویم. این بازی اهمیت زیادی دارد چراکه اگر حریف را شکست دهیم، می توانیم موقعیتمان بین 3 تیم اول جدول را تثبیت کرده و با خیال راحت تری روی کسب سهمیه آسیا تمرکز کنیم.

حواشی مربوط به ارتباط دایی و کریمی مربوط به بیرون از فوتبال است

مدیرعامل باشگاه سایپا درخصوص تقابل علی دایی با علی کریمی در دیدار سایپا و سپیدرود گفت: کریمی سال ها همبازی دایی بوده است و خاطرات خوبی از او دارد. در حال حاضر هم به عنوان سرمربی سپیدرود مقابل هم بازی سابقش قرار می گیرد. آنها مشکل خاصی با هم ندارند و حواشی ای که درمورد رابطه دایی و کریمی شنیده می شود، تنها خارج از فوتبال است. کریمی همیشه احترام دایی را حفظ کرده و سرمربی سایپا هم سعی می کند به کریمی که یکی از بزرگان فوتبال ایران است، احترام بگذارد.

فدراسیون برای احقاق حق باشگاه ها از تبلیغات محیطی در تلاش است

درویش درباره اینکه چرا باشگاه های لیگ برتری به صورت جدی بحث غرامت 69 میلیاردی فدراسیون فوتبال به مجری انحصاری تبلغیات محیطی را پیگیری نمی کنند، گفت: فدراسیون و باشگاه ها این موضوع را به شکل ویژه ای پیگیری می کنند و می خواهند حقوق باشگاه ها استیفا شود. برخی چک های شرکت مجری تبلیغات محیطی وصول نشده است. البته فدراسیون برای دریافت مطالباتش از این شرکت زمین هایی دریافت کرده است که باتوجه به شرایط موجود تا آنها تبدیل به پول شود، زمان زیادی می گذرد. در کل فدراسیون چاره ای جز دریافت این زمین ها نداشت چراکه پول کلانی در حساب طرف قرارداد نیست و باید به شکلی با هم کنار بیایند. درصورت فروش زمین های مذکور پول باشگاه ها هم پرداخت می شود. البته قرار است در هفته آینده نشستی با حضور نمایندگان باشگاه ها، مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ درباره تبلیغات محیطی برگزار شود که امیدوارم ثمر بخش باشد.

او درباره صادرشدن کارت بازی ساموئل سارفو، مدافع غنایی سایپا اظهار داشت: ITC و کارت بازی سارفو را دریافت کردیم و این بازیکن برای همراهی سایپا مقابل سپیدرود مشکلی ندارد.  البته حضور او در این بازی به نظر علی دایی بستگی دارد. 

درویش درمورد مشکلات مالی باشگاه سایپا اظهار داشت: هرچند سایپا نتایج بسیار خوبی در لیگ برتر کسب کرده اما مشکلات مالی باشگاه همچنان پابرجا است و باید  به زودی این موضوع را رفع کنیم.

به شکل عجیبی از لیگ برتر والیبال حذف شدیم

مدیرعامل باشگاه سایپا درباره حذف تیم والیبال این باشگاه در مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر بیان کرد: با وجود اینکه بسیاری از کارشناسان والیبال پیش بینی می کردند سایپا به فینال لیگ برتر صعود کند اما متاسفانه در  2 بازی رفت و برگشت به شکل عجیبی مقابل خاتم اردکان شکست خوردیم و از دور رقابت ها کنار رفتیم.

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار