اولویت تسهیلات اشتغال پایدار با توسعه گلخانه ها است

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، توسعه گلخانه ها را اولویت تسهیلات اشتغال پایدار عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در جلسه بررسی وضعیت توسعه گلخانه های استان که با حضور رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، معاون بهبود تولیدات گیاهی و مدیران استان برگزار شد، محمد قاسمی نژاد، معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، شرایط نامناسب جوی، بارش کم و پدیده ریزگردها را از عواملی عنوان کرد و بیان داشت: باید با مدیریت صحیح، راهکارهای مناسب جهت مقابله با این پدیده ها را بیابیم.

وی در ادامه تصریح کرد: این شرایط ایجاب می کند که تعامل کارشناسان با مرکز تحقیقات بیش تر شود و کارگاه ها و جلسات بیش تری بمنظور آگاهی بهره برداران تشکیل شود.

قاسمی نژاد با بیان اینکه کود در تغذیه محصولات گیاهی نقش اساسی و مهمی دارد گفت: همه تلاش ها برای تهیه کودهای مناسب در حال انجام است و خوشبختانه در این زمینه مشکلی نداریم.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان اذعان داشت: خوشبختانه در حال حاضر هیچ ممنوعیتی در زمینه جذب تسهیلات مکانیزاسیون توسط موسسات در استان وجود ندارد.

این مقام مسئول با بیان اینکه شرایط موجود جوی سبب از بین رفتن کشت دیم شده است، بیان کرد: در سال زراعی ۹۷-۹۶ نیاز استان به بذر خریداری شده ۸۰ هزار تن است.

انتهای پیام/گ

توسعه گلخانه ها، اولویت تسهیلات اشتغال پایدار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.