ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به برنامه ریزی مناسب و مطلوب نیاز دارد

استاندار اردبیل بر تدوین برنامه جامع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام‌جو، استاندار اردبیل، در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان اردبیل افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به برنامه ریزی مناسب و مطلوب نیاز دارد مدیران ذی ربط برنامه‌ای جامع برای این منظور تدوین کنند.
 
وی افزود: در این برنامه باید همه موارد مربوط به این حوزه ازجمله برنامه‌های سال آینده و امکانات و ظرفیت‌های موجود کنونی از سوی کارشناسان ذی ربط استخراج و تهیه تا به واسطه آن زمینه توسعه کیفی و کمی فعالیت‌های مربوط به فرهنگ ایثار و شهادت فراهم شود.
 
استاندار اردبیل تصریح کرد: هدف اصلی از اجرای برنامه‌های مربوط به فرهنگ ایثار و شهادت، تاثیرگذاری مطلوب آن‌ها روی جامعه و به خصوص نسل کنونی است.
 
بهنام جو گفت: اجرای جشنواره‌ها، یادواره‌ها و ساخت یادمان‌های ویژه شهدا باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و احداث یادمان ویژه شهدا در مناطقی از استان اردبیل که تاکنون فاقد آن هستند مورد توجه جدی قرار بگیرد.
 
وی افزود: همه شهیدان گرانقدر با اهمیت دادن به نماز و اقامه این فریضه الهی به آن مقام شامخ دست یافته اند، توجه ویژه شهیدان عزیز به نماز باید به نوجوانان و جوانان این دوره بازگو شود.
 
انتهای پیام/ح/پ
 

تدوین برنامه جامع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

برچسب ها: شهید ، ایثارگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.