معاون استاندار لرستان مطرح کرد؛

روند پرداخت تسهیلات طرح اشتغال فراگیر در لرستان سریع تر انجام شود

معاون استاندار لرستان بر لزوم تسریع روند پرداخت تسهیلات طرح اشتغال فراگیر در این استان تاکید کرد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ گودرز امیری شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای اشتغال لرستان گفت: در سال جاری ۸ نیروگاه خورشیدی در قالب ۵۷ مگاوات توسط سرمایه‌گذاران در حال پیگیری و احداث است.

وی افزود: از سوی دیگر رغبت برای احداث نیروگاه‌های خورشیدی در حال افزایش بوده و همچنین ایجاد نیروگاه‌های خورشیدی خانگی باید در اولویت باشد.

معاون امور اقتصادی استاندار لرستان گفت: مهارت‌آموزی برای افراد بیکار و کارگران امری بسیار مهم و تاثیرگذار است و باید مورد توجه مسوولان قرار گیرد.

امیری افزود: در حوزه اشتغال فراگیر ۳ هزار و ۷۰۰ طرح به بانک‌ها معرفی شده‌اند که از این تعداد تنها ۹۵ طرح عقد قرارداد شده است.

وی گفت: متاسفانه از ۴۶۰ میلیارد تومان طرح معرفی شده اشتعال فراگیر تاکنون ۱۱ میلیارد تومان پرداخت شده که این امر قابل قبول نیست.

این مسئول در ادامه گفت: البته برخی از متقاضیان به دلیل اینکه طرح‌های دیگری نیز همزمان در حال انجام هستند گاهی اوقات به دنبال استفاده از دیگر تسهیلات بوده که البته این موضوع از نظر قانونی امکان‌پذیر نیست.

معاون امور اقتصادی استاندار لرستان افزود: البته طرح اشتغال فراگیر دو ساله بوده و تا پایان سال ۹۷ ادامه می‌یابد با این وجود باید دستگاه‌های مربوطه و بانک‌ها اقدامات لازم را برای پرداخت تسهیلات مهیا کنند.

انتهای پیام/د

لزوم تسریع روند پرداخت تسهیلات طرح اشتغال فراگیر در لرستان

برچسب ها: اشتغال ، بیکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار