معرفی ۳۷۰۰ طرح اشتغال‌زایی به بانک‌های لرستان

معاون استاندار لرستان گفت: ۳۷۰۰ طرح اشتغال‌زایی به بانک‌های لرستان معرفی شده است و متقاضیان دریافت تسهیلات اشتغال روستایی و اشتغال فراگیر می‌توانند در سامانه کارا ثبت‌نام کنند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ گودرز امیری امشب در حاشیه کارگروه اشتغال استان در جمع خبرنگاران گفت: تعداد سه هزار و ۷۰۰ طرح اشتغال‌زایی در قالب ۵۰۰ میلیارد تومان بررسی و در اختیار بانک‌ها قرارگرفته است.

وی بابیان اینکه سهم استان ۴۶۴ میلیارد تومان است افزود: مبلغ ۱۸۷ میلیارد تومان آن ابلاغ و تخصیص داده‌شده است؛ چنانچه این طرح‌ها در بانک‌ها تصویب شود، امکان پیگیری مابقی تسهیلات هم وجود دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان با اشاره به اینکه تاکنون ۱۱ میلیارد تومان از مبلغ ۱۸۷ میلیارد تومان پرداخت‌شده است عنوان کرد: پرونده مابقی تسهیلات هم در دست تکمیل است و در صورت تکمیل و نبود مشکل، پرداختی‌ها بیشتر می‌شوند؛ اعتبارات دوساله است و قابل‌انتقال به سال آینده نیز است.

وی به مشکلات پرداختی در این زمینه اشاره کرد و گفت: همه مشکل از بانک‌ها نیست و متقاضیان گاهی به دلیل عدم فراهم‌سازی شرایط همانند تضمین بانکی و... نمی‌توانند تسهیلات خود را دریافت کنند.

امیری افزود: متقاضیانی که برای دریافت تسهیلات رونق و فراگیر روستایی به بانک‌ها معرفی می‌شوند بایستی در سامانه کارا ثبت‌نام کنند، به متقاضیان اجازه دادیم قبل از راه‌اندازی سامانه کارا، پرونده‌هایشان را به‌صورت دستی ثبت کنند که این اقدام به دلیل تسهیل در سیستم کاری صورت گرفت تا مردم با مشکل مواجه نشوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان گفت: مقرر شد بعد از راه‌اندازی سیستم کارا کسانی که در این سامانه ثبت‌نام نکرده‌اند نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

انتهای پیام/د

۳۷۰۰ طرح اشتغال‌زایی به بانک‌های لرستان معرفی شد

برچسب ها: اشتغال ، بیکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.