دستگیری کلاهبردار میلیاردی در زابل

جانشین انتظامی شهرستان زابل از دستگیری خانمی خبر داد که دراین شهرستان اقدام به کلاهبرداری میلیاردی از شهروندان کرده بود.

سرهنگ منصورقزاقی جانشین انتظامی شهرستان زابل در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: درپی شکایت عده‌ای از شهروندان مبنی بر اینکه خانمی به بهانه سرمایه گذاری و دریافت وام از آن‌ها کلاهبرداری کرده است، بررسی موضوع به صورت ویژه توسط کارآگاهان پلیس آگاهی مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در پایش‌های اطلاعاتی خود متهم را شناسایی کرده و با هماهنگی مقام قضائی، وی را در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهم در تحقیقات اولیه پلیس به بزه انتسابی و کلاهبرداری بیش از یک میلیارد و صد میلیون ریال از ۲۵ نفر از شهروندان اعتراف کرد.

سرهنگ قزاقی با اشاره به شیوه و شگرد کلاهبردار تصریح کرد: متهم با برگزاری جلسات هفتگی، افراد را به سرمایه گذاری و دریافت وام با سود کم تشویق کرده و پس از دریافت پول، تمام وجوه را به حساب خود انتقال می‌داد.

جانشین انتظامی شهرستان زابل در پایان با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضائی، از شهروندان خواست به اینگونه افراد سودجو اعتماد نکنند ودرصورت مشاهده چنین مواردی مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع و پلیس را در دستگیری مجرمان یاری کنند. 

انتهای پیام/ع

کلاهبردار میلیاردی در دام پلیس  افتاد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار