مدیر آموزش و پرورش اردکان؛

26 مدرسه در شهرستان اردکان آماده خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی است

مدیر آموزش و پرورش اردکان گفت:برای خدمت‌دهی بهتر به مسافران نوروزی، ۲6 مدرسه در شهر ستان اردکان آماده خدمت‌رسانی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛اشرفیان مدیر آموزش و پرورش اردکانگفت:برای خدمت‌دهی بهتر به مسافران نوروزی، ۲6 مدرسه در شهر ستان اردکان آماده خدمت‌رسانی است.

اشرافیان با اشاره به آمادگی مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان در مدارس پیش‌بینی‌شده سطح شهرستان تأکید کرد: طی سال‌های گذشته با توجه به آمار به ثبت‌رسیده، تعداد کثیری از هم‌میهنان، اردکان را به عنوان مرکز گردشگری انتخاب کرده‌اند که امسال برای خدمت‌دهی بهتر، ۲۲ مدرسه در شهر اردکان و ۴ مدرسه در سطح شهرستان آماده خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی خواهند بود. 

 وی افزود: ۳۳ هزار نفر-شب در آموزش و پرورش اسکان یافته‌اند که این آمار در نوروز ٩٧ با توجه به ثبت جهانی شهر یزد و ورودی گردشگران به استان، با افزایش چشمگیری روبرو خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش اردکان نیز با ابراز گلایه از مباحث مطرح شده در فضای مجازی در خصوص عدم تعطیلی مدارس اردکان در روز چهارشنبه گذشته با توجه به طوفان و گردوغبار گفت: بنابر پیش‌بینی وضعیت آب و هوای شهرستان و اطلاع‌رسانی اداره کل آموزش وپرورش استان مبنی بر حادنبودن شرایط آب و هوا و عدم لزوم تعطیلی مدارس، تعدادی از کانال‌های تلگرامی در شهرستان سعی در نشان دادن ناهماهنگی و بی‌برنامگی بین نهادهای دولتی و فرمانداری شهرستان داشتند که این موضوع از انصاف به دور است.

محمد اشرفیان افزود: طوفان و گردوغبار ناشی از آن از ساعت ٩ صبح شدت گرفت و این در حالی بود که فرماندار اردکان در همان ساعات ابتدایی، چندین مرتبه طی تماس تلفنی جهت تعطیلی و رسیدگی به آخرین وضعیت موجود با بنده در ارتباط بودند.

وی به شرایط غیرقابل پیش بینی تعطیلی مدارس در روز مورد اعتراض برخی کانال‌ها اشاره کرد و گفت: در چنین شرایطی که در میانه روز وضعیت بحرانی ایجاد می‌شود، اطلاع‌رسانی به خانواده‌ها برای انتقال دانش‌آموزان بسیار سخت و حتی غیرممکن و مشکل‌ساز بود.

مدیر آموزش و پرورش اردکان افزود: محیط امن مدرسه بهترین مکان برای شرایط بحرانی به شمار می‌رود و از کسانی که چنین موقعیت‌هایی را به حاشیه‌سازی تبدیل می‌کنند می‌خواهیم کمی منصفانه‌تر قلم بزنند.

فرماندار اردکان در جلسه شورای منطقه‌ای آموزش و پرورش، با تسلیت حادثه دلخراش پرواز تهران یاسوج و ایام فاطمیه از تلاش مدیر و پرسنل آموزشگاه مادر اردکان در کسب رتبه ممتاز کشوری برنامه تعالی مدیریت مدرسه و گواهینامه اهتمام به کیفیت از سازمان استاندارد کشور تقدیر کرد.

هادی مقیمی به جایگاه ورزش در بین دانش‌آموزان به‌ویژه دختران اشاره کرد و گفت: استعدادهای زیادی در بخش ورزش بانوان وجود دارد که می‌توان در ورزش مدارس آن‌ها را شناسایی کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به هزینه پایین برخی ورزش‌های تیمی برای بانوان و بستر مناسب سرمایه‌گذاری شرکت‌های خصوصی و دولتی باید این امر مهم در دستور کار آموزش و پرورش شهرستان قرار گیرد.

مقیمی در پایان با اشاره به قرارگیری در آستانه عید نوروز، بر لزوم آمادگی دستگاه‌ها به‌ویژه آموزش و پرورش که مسئولیت اصلی اسکان مسافران را بر عهده دارد تأکید کرد.

آخرین جلسه شورای منطقه‌ای آموزش و پرورش اردکان در سال ۹۶ برگزار شد.

 هماهنگی برگزاری آیین تجلیل از برگزیدگان کنکور سراسری از سوی آموزش وپرورش از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

لازم به ذکر است در پایان آخرین جلسه شورای منطقه‌ای آموزش و پرورش اردکان در سال ٩۶، از مدیر و معاون آموزشگاه دخترانه مادر اردکان که در برنامه تعالی مدیریت مدارس کشور حائز رتبه برتر شده بود تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ ی

آمادگی مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان در مدارس اردکان

برچسب ها: اسکان ، آموزش وپرورش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار