مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛

توقف خانگی شاگردان مونتلا مقابل منچستر یونایتد/ کامبک شاختار مقابل جالوروسی

دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری ۲ دیدار پیگیری شد.

 به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در ادامه بازی‌های دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 23:15 امشب(چهارشنبه) 2 بازی برگزار شد که سویا در ورزشگاه رامون سانچس پیسخوان به مصاف یونایتد رفت و شاختار هم در متالیست میزبان رم ایتالیا بود.

سویا صفر-منچستریونایتد صفر

این بازی همان طور که پیش بینی می شد با حملات پی در پی تیم میزبان در نیمه اول آغاز شد. شاگردان مونتلا موقعیت های خطرناک بیشتری را نسبت به شاگردان آقای خاص ایجاد کردند و حتی چند مرتبه نیز تا آستانه فرو ریختن دروازه شیاطین سرخ پیش رفتند اما هر بار با عکس العمل خوب داوید دخیا دروازه بان یونایتد مواجه شدند تا با بدشانسی میزبان ، این نیمه بدون گل به پایان برسد.

در نیمه دوم هم حملات 2 تیم نتیجه ای در بر نداشت و بازی بدون گل به پایان رسید تا تکلیف تیم صعود کننده به بازی برگشت در اولدترافورد کشیده شود. البته روملو لوکاکو در دقایق پایانی یک گل برای یونایتد به ثمر رساند که توسط کمک داور مردود اعلام شد.

شاختار دونتسک 2-رم یک

برای رم چنگیز اوندر دقیقه 41 گلزنی کرد. برای میزبان هم فاکوندو فریرا در دقیقه 52 و فرد در دقیقه 71 موفق به گشودن دروازه جالوروسی شدند.

ضمن اینکه اوندر با گلزنی در این دیدار برای چهارمین بازی پیاپی برای گرگ‌ها توانست گلزنی کند و هم امیدهای تیمش را برای دیدار بازگشت که در المپیک رم برگزار می شود زنده نگه دارد.

دیدارهای برگشت این مرحله 3 هفته دیگر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نتایج مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار