راهکار جالب ترامپ برای جلوگیری از وقوع تیراندازی‌های مرگبار در مدارس آمریکا!

رییس جمهور آمریکا برای جلوگیری از وقوع تیراندازی‌های مرگبار در مدارس این کشور پیشنهاد جالبی مطرح کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی رویترز؛ دونالد ترامپ – رییس جمهور آمریکا – در دیدار شماری از دانش آموزان و خانواده‌های آنها پیشنهاد جالبی را برای جلوگیری از وقوع کشتار در مدارس این کشور مطرح کرد.

او گفت: وقتی که ما مشکل تیراندازی های مرگبار را مشاهده می کنیم، باید آنها(عوامل حمله) را بازداشت کنیم. راهکار من برای این کار مسلح کردن معلمان است!

وی افزود می دانید که چند سال پیش ما بیمارستان های روانی زیادی داشتیم که بسیاری از آنها تعطیل شدند. برخی افراد فکر می کردند که فرستادن افراد به این مراکز برچسب زدن به آنان است و بعضی دیگر معتقد بودند که هزینه ها خیلی بالا است. ما امروز کسی را بازداشت می کنیم که نمی دانیم با او چه کار کنیم! چنین فردی( که اختلال روانی دارد) مرتکب جرم نشده است اما ممکن است مرتکب جرم شود. هیچ مرکز روانی وجود ندارد که این فرد در آنجا نگه داری شود. چنین فردی به زندان هم نمی تواند برود باید به مراکزی برود که افراد آموزش دیده در آنجا حضور دارند چون چنین فردی(عامل تیراندازی) بیمار است.

ترامپ گفت: قطعا نکته ای که مطرح شد مورد بحث و بررسی قرار می گیرد اما حمل مخفیانه سلاح برای معلمان و افرادی که مهارت تیراندازی دارند مورد بررسی قرار می گیرد. حمله به طور متوسط حدود سه دقیقه طول کشید. پنج تا هشت دقیقه طول می کشد تا پلیس وارد صحنه شود. پس وقتی که پلیس می رسد حمله به پایان رسیده است. اگر معلم مدرسه مسلح بود و در زمینه تیراندازی آموزش می دید و متبحر می شد در این صورت می توانست خیلی سریع به حمله خاتمه دهد! ما این پیشنهاد(مسلح شدن معلمان) را بررسی می کنیم. فکر می کنم که عده زیادی مخالف این پیشنهاد باشند و عده زیادی هم استقبال خواهند کرد. نمی توان یکصد مامور امنیتی را در مدرسه استونمن داگلاس مستقرکرد. این مدرسه خیلی بزرگ است و محوطه بزرگی دارد.

انتهای پیام/

پیشنهاد جنجالی ترامپ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار