در جریان بررسی بودجه 97؛

بنیاد شهید مکلف به پرداخت کمک هزینه به جانبازان و آزادگان معسر فاقد درآمد شد

با موافقت نمایندگان بنیاد شهید مکلف به پرداخت کمک هزینه به جانبازان و آزادگان غیرحالت اشتغال معسر فاقد درآمد شد.

بنیاد شهید مکلف به پرداخت کمک هزینه به جانبازان و آزادگان معسر فاقد درآمد شدبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، نمایندگان در صحن علنی امروز پنجشنبه ( 3 اسفند ماه) مجلس و در جریان بررسی بخش هزینه‌ای بودجه سال 97 بندهای (ب) و (ج) را بررسی و تصویب کردند.

براساس بند ب؛ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی موظف است حداکثر ظرف مدت سه‌ماه پس از ابلاغ این قانون، راهنمای بالینی برای حداقل دویست مورد از پرهزینه‌ترین خدمات را تهیه و به کلیه مراکز ارائه‌دهنده خدمات بهداشتی درمانی و سازمان‌های بیمه‌گر جهت اجراء ابلاغ نماید.

همچنین به موجب بند ج؛ بنیاد شهید و امور ایثارگران مکلف است از محل اعتبارات موضوع ردیف ۱۳۱۶۰۰ جدول شماره (۷) این قانون به جانبازان و آزادگان غیرحالت اشتغال معسر فاقد درآمد که بر اساس قوانین نیرو‌های مسلح مشمول دریافت حقوق وظیفه نمی‌باشند، تا زمانی که فاقد شغل و درآمد باشند، ماهانه کمک معیشت معادل حداقل حقوق کارکنان دولت پرداخت کند. آیین‌نامه اجرائی این بند به پیشنهاد مشترک سازمان برنامه و بودجه کشور و بنیاد شهید و امور ایثارگران تهیه می‌شود و به تصویب هیأت وزیران می‌رسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار