دربهمن ماه؛

ضبط ۳۶۰ کیلو گوشت غیر قابل مصرف درشهربابک

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان شهربابک از ضبط و معدوم سازی ۳۶۰ کیلوگرم گوشت خام غیر قابل مصرف در طی بهمن ماه در این شهرستان خبر داد.

ضبط ۳۶۰ کیلو گوشت غیر قابل مصرف درشهربابکبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان شهربابک با ببان اینکه که ۳۶۰ کیلوگرم گوشت خام غیرقابل مصرف در شهربابک ضبط و معدوم شد گفت: از این مقدار حدود ۳۲۰ کیلوگرم در کشتارگاه دام این شهرستان و مابقی آن طی بازدید‌های بهداشتی از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی در سطح شهرستان ضبط شد.

 وی افزود: بازرس بهداشتی گوشت دام این شبکه در نظارت‌های روزانه بر لاشه‌های دام در کشتارگاه مقدار ۳۲۰ کیلوگرم گوشت غیرقابل مصرف را ضبط و به روش بهداشتی معدوم سازی نموده است.

اسدی تصریح کرد: بازرسان این شبکه طی بازدید از فروشگاه‌های عرضه مواد پروتئینی علاوه بر ضبط و معدوم نمودن فرآورده‌های تاریخ گذشته به عرضه کنندگان نیز تذکر‌های لازم را داده و با متخلفان برخورد می‌کنند.

رئیس شبکه دامپزشکی شهربابک از عموم شهروندان درخواست کرد در هنگام خرید به تاریخ انقضاء محصول توجه لازم را داشته باشند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی توسط متصدیان عرضه فراورده‌های خام دامی مورد را سریعا به شبکه دامپزشکی گزارش کنند.

انتهای پیام/ح

ضبط گوشت غیرقابل مصرف درشهربابک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار