عمادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

تعیین تکلیف امتحانات نهایی پایه یازدهم در انتظار تصمیم آموزش و پرورش/ سهم سوابق تحصیلی در کنکور هفته آینده مشخص می‌شود

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش گفت: هنوز تکلیف برگزاری امتحانات نهایی پایه یازدهم مشخص نشده است و منتظر تصمیم نهایی هستیم.

تعیین تکلیف امتحانات نهایی پایه یازدهم در انتظار تصمیم آموزش و پرورش/ سهم سوابق تحصیلی در کنکور هفته آینده مشخص می‌شودعبدالرسول عمادی رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره تعیین تکلیف امتحان نهایی برای پایه یازدهم اظهار کرد: جلساتی در شورای عالی آموزش و پرورش برای این منظور تشکیل شده است اما هنوز به نتیجه قطعی نرسیده ایم.

وی ادامه داد: پس از تصمیم گیری نهایی وضع امتحانات پایه یازدهم مشخص می شود تا از دروسی که به طور سراسری برای دانش آموزان باید آزمون گرفته شود اعلام کنیم اما هنوز این مسئله مشخص نشده است و هر گونه اعلام برگزاری امتحانات نهایی از سوی مراجع و فضاهای مجازی صحت ندارد.

سهم سوابق تحصیلی در کنکور

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش درباره تعیین سهم سوابق تحصیلی در کنکور عنوان کرد: قرار بر این بود تا طی جلسه ای در این هفته سهم سوابق تحصیلی در کنکور افزایش یابد اما تصمیم گیری قطعی انجام نشد تا قبل از اینکه تصمیمی به طور رسمی اعلام شود همچنان سوابق تحصیلی با سهم 30 درصدی برای داوطلبان کنکور در نظر گرفته می شود.

وی یادآور شد: هفته آینده در شورای سنجش و پذیرش دانشجو جلسه ای برای تاثیر سوابق تحصیلی خواهیم داشت تا در صورت توافق نهایی در کنکور 98 داوطلبان سهم بیشتری از سوابق تحصیلی داشته باشند.

انتهای پیام/

برچسب ها: آموزش و پرورش ، کنکور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۴ ۰۳ فروردين ۱۳۹۷
امیدوارم این تصمیم کنکور98 نظام قدیم هر چه سریع تصویب بشه
Iran (Islamic Republic of)
پوریا
۰۸:۱۶ ۲۳ اسفند ۱۳۹۶
اگه می خواین یازدهمو نهایی کنین اخه چرا از اول سال نگفتین
Iran (Islamic Republic of)
.
۰۰:۰۹ ۱۵ اسفند ۱۳۹۶
۱.برگزاری امتحانات نهایی در پایه یازدهم
۲.تاثیر مستقیم معدل در کنکور
این دو مورد بسیار بر ضرر دانش اموزان هست مخصوصا اونایی که الان یازدهمی هستن
-
ناشناس
۱۰:۱۳ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
حرف دل ما رو زدند آقای وزیر از ابتدای سال هربار می گویند معوقه امتحانات پرداخت میشه ولی آخر سال شده وهنوز خبری نیست چرا ؟؟؟
-
ناشناس
۰۹:۳۵ ۰۶ اسفند ۱۳۹۶
با سلام وقتی هیچ گونه حق الزحمه ای برای امتحانات در نظر نمی گیرند خواهشمند یم وزیر محترم اجازه دهند هر مدرسه امتحان خودش رو برگزار کنه به خدا دیگه هیچ کدوم از معلما راضی نیستند به عنوان مراقب در حوزه امتحانات باشند از سال 94 هیچ گونه حق الزحمه ای پرداخت نشده
آخرین اخبار