اظهار نظر ونگر درباره خرید سامان قدوس

سر مربی تیم فوتبال آرسنال انگلیس در مورد خرید سامان قدوس ستاره ایرانی اوسترشوند سوئد پاسخ جالبی مطرح کرد.

 به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان پس از تمجید آرسن ونگر از سامان قدوس ملی پوش ایرانی در پایان دیدار استرشوند و آرسنال که با برتری 3 بر صفر لندنی ها در مقابل تیم سوئدی در لیگ اروپا به پایان رسید،   ونگر در پاسخ به سئوالی درباره جذب این بازیکن  با خنده گفت: پنجره نقل و انتقالات بسته شده است اما قدوس بازیکن خوبی است.

آرسنال در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا موفق شد 3-0 اوسترشوند را در سوئد شکست دهد و حالا امروز( پنجشنبه) دو تیم در لندن دیدار برگشت خود را برگزار خواهند کرد.

آرسن ونگر، روز گذشته در آستانه دیدار برگشت تیمش مقابل اوسترشوند در کنفرانس مطبوعاتی به بازیکنی از تیم حریف اشاره کرد که بازیکنانش باید مراقب او باشند؛ سامان قدوس

ونگر درباره قدوس گفت: "او بازیکن فوق العاده ای است. اخیرا بهترین بازیکن تیم خود بوده است. او بازیکن شگفت انگیزی است. از نظر فنی و تاکتیکی، تحت تأثیر بازی او قرار گرفتم."

سامان قدوس نیز در واکنش به تعریف و تمجیدهای آرسن ونگر گفت: از این بابت خیلی خوشحالم و برای من افتخاری بزرگ است که مربی بزرگی این‌گونه از من تعریف می‌کند، البته مهمترین کار برای من این است که در بازی برگشت برابر آرسنال بهتر ظاهر شوم، بنابراین خیلی دوست دارم تا بدانم آرسن ونگر پس از این بازی چه‌چیزی درباره من می‌گوید.

انتهای پیام/

پاسخ ونگر درباره جذب ستاره ایرانی اوسترشوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار