احمدی مطرح کرد؛

امروز شاهد ترس اعضای شورای شهرها از فرمانداران و استانداران هستیم

نائب رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: شاهد هستیم که اعضای شورای شهر و شورای عالی استان‌ها از فرمانداران و استانداران می‌ترسند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا احمدی نائب رئیس شورای عالی استان‌ها در سومین جلسه شورای عالی استان‌ها که امروز(پنجشنبه) برگزار شد، با بیان اینکه طبق قانون استانداران و فرمانداران باید به اختیارات شورا احترام گذارند، اظهار کرد: امروزه شاهد هستیم که اعضای شورای شهر و شورای عالی استان‌ها از فرمانداران و استانداران می‌ترسند.

وی با بیان اینکه عضو شورای عالی استان‌ها بودن شغل محسوب نمی‌شود، گفت: اگر این سمت شغل نیست، مانند هیات علمی دانشگاه با اعضا برخورد و آن‌ها را بیمه کنند و به آن‌ها حقوق دهند.

نائب رئیس شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه مصوبات شورای عالی استان‌ها در کمیسیون تلفیق رد می‌شود، گفت: متاسفانه سلیقه‌ای عمل می‌شود.

احمدی با بیان اینکه هر روز قانونی تصویب می‌شود و اختیارات شورای عالی استان‌ها محدود می‌شود، گفت: باید تکلیف شورای عالی استان‌ها به عنوان یکی از ارکان مهم دولت مشخص شود. یا باید شورا‌ها را حذف کنند و یا با تدابیری به خلا‌های قانونی در این مورد رسیدگی کنند.

وی با بیان اینکه برای هر یک از جایگاه‌های این دولت خون جوانان و نوجوانان ریخته شده است، گفت: باید طبق فرمایش رهبر انقلاب خدمت رسانی به مردم در اولویت کار باشد.

احمدی در پایان با بیان اینکه از مسئولان خواهشمندیم که به فکر شورا‌ها باشند، گفت: باید به احترام خون شهدا تصمیم گیری‌های درستی انجام دهیم و اگر فکر اعضای شورای عالی استان‌ها درگیر کار‌های دیگر باشد، نمی‌تواند به نحو احسنت به مردم خدمت رسانی کند.

انتهای پیام/

محدود شدن اختیارات شورای عالی استان‌ها در پی تصویب قوانین متعدد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار