گرمی قطب صنعتی تولید شیرآلات و محصولات بهداشتی کشور

فرماندار شهرستان گرمی گفت: شهرستان گرمی قطب صنعتی تولید شیرآلات و محصولات بهداشتی کشور است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،ابراهیم امامی، فرماندار شهرستان گرمی در دیدار با سرمایه گذار شیرآلات بهداشتی نوآوران گفت : به دنبال بهره برداری از شیرآلات قهرمان و اجرای عملیات احداث کارخانه شیرآلات اویسا مراحل آغاز بکار مجموعه عظیم شیرآلات نوآوران راه اندازی می شود.

وی در این دیدار با بیان اینکه آمادگی کامل داریم در جهت حمایت از سرمایه گذاران تمامی زیر ساخت های لازم را فراهم سازیم و برای حمایت از بخش خصوصی زمین واگذار شده در نواحی شهرک های صنعتی را با تخفیف ویژه به صورت اقساطی در اختیار سرمایه گذاران قرار دهیم و تمامی مقدمات کار های اداری و مجوزهای لازم را در کمتر از 15 روز انجام می دهیم.

فرماندار شهرستان گرمی افزود: این مجموعه در زمینی به مساحت 3 هکتار با سرمایه گذاری بالغ بر 700 میلیارد ریال و اشتغالزایی بیش از 400 نفر اواخر اسفند ماه سال جاری در شهرستان گرمی ایجاد خواهد شد.

امامی با اشاره به اینکه تمام تلاش ها در سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال در شهرستان گرمی با همدلی و همراهی تمامی مسئولان و هدایت راهبری استاندار محترم اردبیل در جهت تحقق ایجاد قطب صنعتی تولید شیرآلات و محصولات بهداشتی کشور در شهرستان گرمی و ایجاد زنجیره تولید در این زمینه است.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم بتوانیم با همت بالای سرمایه گذاران مشکلات دیرینه این شهرستان در بحث اشتغال و رونق اقتصادی را رفع کنیم، افزود: مذاکراتی با برندهای معروف دیگری نیز انجام یافته که ان شاالله به زودی شاهد خبر های خوشی در این رابطه نیز خواهیم بود.

انتهای پیام/ح

اجرای عملیات احداث کارخانه شیرآلات در گرمی

 

 

برچسب ها: صنعتی ، بهداشتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.