یزدان‌مهر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

طرح بخشودگی جرایم دانشجویان به صندوق رفاه تا فردا ادامه دارد

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از طرح بخشودگی جرایم دانشجویان به صندوق رفاه تا فردا پنجم اسفندماه خبر داد.

طرح بخشودگی جرایم دانشجویان به صندوق رفاه تا فردا ادامه داردذوالفقار یزدان مهر رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار   حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص طرح بخشودگی جرایم که تا 5 اسفند ماه سال جاری تمدید شده است، عنوان کرد: در ابتدای سال 94  تا امروز متاسفانه متوجه شدیم که چیزی بالغ بر440 میلیارد تومان مطالبات معوق از سوی دانشجویان به این صندوق داریم.

وی ادامه داد: در صندوق برنامه‌ریزی‌هایی انجام شد و طی چند فراخوان اعلام شده توانستیم بخشی از مطالبات معوق را دریافت کنیم.

یزدان مهر افزود: در شرایط فعلی مبلغی بالغ بر 362 میلیارد تومان از 440 میلیارد تومان را توانستیم طبق فراخون های اعلام شده وصول کنیم و  حدود 78 میلیارد تومان باقیمانده است.

رئیس صندوق رفاه وزارت علوم بیان کرد: طرح بخشودگی جریمه معوقه وام های دانشجویی  از 12 بهمن تا 22 بهمن بود که برای حال رفاه دانشجویان این طرح را تا فردا 5 اسفندماه  تمدید کردیم.

38 درصد معوقات مربوط به دانشگاه آزاد است

یزدان مهر افزود: از این رقم معوقه حدود 38 درصد مربوط به دانشگاه آزاد است که خوشبختانه همکاری خوبی صندوق رفاه این دانشگاه با ما انجام داده است  و لیست دانشجویان فارغ التحصیلان را در اختیار دانشگاه آزاد قرار دادیم تا بتوانند اقدامات لازم را  انجام دهند همچنین  طرح تشویقی برای دانشجویان دانشگاه آزاد گذاشتیم که هر تعداد از دانشجویان این دانشگاه بتوانند معوقات خود را پرداخت کنند ما این را به صورت وام در اختیار دانشجویان دانشگاه آزاد می گذاریم.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم یادآور شد: اگر دانشجویان بتوانند مبالغ خود را یک جا پرداخت کنند  صد درصد جریمه آنها بخشیده می‌شود به طوری بعضی از این بدهی‌ها برای سال 56 و 57 تا کنون است و ما امیدواریم هر چه سریع تر این وام های معوق پرداخت شود تا دانشجویانی که درسطح دریافت وام هستند بتوانند از تسهیلات این صندوق برخوردار باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار