رئیس شبکه بهداشت ودرمان پلدختر خبر داد؛

راه اندازی بخش رادیولوژی مرکز درمانی در معمولان

رئیس شبکه بهداشت ودرمان پلدخترگفت:بخش رادیولوژی مرکز بهداشتی شبانه روزی معمولان از دیگر اقدامات ارزنده شبکه بهداشت ودرمان پلدختر که مردم منطقه بهتر بتوانند از خدمات استفاده کنند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  ناصر بابایی رئیس شبکه بهداشت ودرمان پلدختر با اشاره به خبر خوش بهداشتی ودرمانی در معمولان گفت:راه اندازی بخش رادیولوژی معمولان در راستای قول مساعد نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی برای ارتقای سلامت مردم این منطقه بوده که با مساعدت و همکاری ریاست دانشگاه علوم پزشکی لرستان راه اندازی شده است.

وی بیان کرد:در این دوسال اخیر اتفاقات خوبی در حوزه عمران بخش بهداشت ودرمان شهرستان افتاده است.

رئیس شبکه بهداشت ودرمان پلدختر عنوان کرد:مقوله سلامت از موضوعات مهم جامعه است که تلاش همکاران ما در شبکه هم تامین سلامت همشهریان است.

بابایی با بیان اینکه اتفافات خوبی در حوزه بهداشت و درمان معمولان رخ داده است گفت:پس از شبانه روزی کردن درمانگاه معمولان در شهریورماه امسال، شاهد راه اندازی بخش رادیولوژی در این منطقه هستیم.

وی عنوان کرد:برای اولین بار در استان لرستان شاهد راه اندازی رادیولوژی در یک مرکز بهداشتی بخش محروم هستیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان پلدختر گفت: طرح‌ها و پروژ‌های متعدد بهداشتی درمانی در شهرستان پلدختر با شاهد تحول عظیمی در حوزه شهرستان شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/د

بخش رادیولوژی مرکز درمانی معمولان راه اندازی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.