همه ظرفیت‌ها برای برگزاری جشن نیکوکاری به کار گرفته می شود

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)، جشن نیکوکاری را گامی موثر در حمایت از نیازمندان جامعه دانست و افزود: تلاش می‌شود ازهمه ظرفیت‌ها در برگزاری جشن نیکوکاری استفاده شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  جاسم محمدی فارسانی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)، گفت: جشن نیکوکاری اقدامی ارزشمند و موثر در حمایت از نیازمندان جامعه است که هر سال به همت کمیته امداد حضرت امام (ره) برگزار می‌شود.

 وی جشن نیکوکاری را شکوه مهربانی و جلوه‌ای از نوعدوستی مردم دانست و افزود: با برگزاری این جشن و جمع آوری کمک‌های مردمی بخشی از نیاز‌های نیازمند جامعه رفع می‌شود.

 محمدی فارسانی، با بیان اینکه ارائه خدمات به محرومان جامعه و مستضعفان از مهم‌ترین رویکرد‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) است، اظهار داشت: با جلب مشارکت مردم و خیران میزان خدمت رسانی به مردم مستضعف و محروم جامعه افزایش می‌یابد.

 وی از برگزاری جشن نیکوکاری در تمام شهرستان‌های استان خبرداد و افزود: این جشن با هدف مساعدت به نیازمندان در آستانه سال نو برگزار می‌شود.

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)، اظهار کرد: تمام ظرفیت‌ها و امکانات آماده جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم خیر اندیش می‌باشد.

 محمدی فارسانی، با اشاره به آمادگی تعامل با موسسات خیریه و همه ادارات از جمله آموزش و پرورش و صداوسیما بسیج مستضعفان، گفت: بیش از ۱۳۰ هزار پاکت وقلک پلاستیکی ویژه دانش آموزان توزیع شده ودر روز ۱۴ اسفند جمع آوری وبا هماهنگی مدیران مدارس بین دانش آموزان نیازمند توزیع می‌شود.

 وی ابراز کرد: پایگاه‌های جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم در سطح شهر، مدارس، مساجد و مصلی‌های نماز جمعه استان لرستان دایر می‌شود.

انتهای پیام/د

جشن نیکوکاری، گامی موثر برای حمایت از نیازمندان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار