حذف نمایندگان ایران از تور جهانی سه ستاره والیبال ساحلی

سومین و آخرین تور جهانی سه ستاره در ایران که از روز یکم اسفندماه به میزبانی جزیره کیش آغاز شده است تا پنجم اسفنده ماه ادامه خواهد داشت.

حذف نمایندگان ایران از تور جهانی سه ستاره والیبال ساحلیبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، سومین و آخرین تور جهانی سه ستاره در ایران که از روز یکم اسفندماه به میزبانی جزیره کیش آغاز شده است تا پنجم اسفنده ماه ادامه خواهد داشت.

امروز (پنج شنبه) در سومین روز این رقابت ها 16 دیدار برگزار می شود تا چهره 16 تیم برتر این رقابت ها مشخص شوند.

تیم ملی الف ایران حذف شد

در نخستین دیدار زمین شماره یک روز سوم این رقابت ها تیم های ایران یک (رحمان رئوفی – بهمن سالمی اینچه برون) و آلمان یک (نیلز الِرز – لورنز شومن) به مصاف یکدیگر رفتند که ایران دو بر یک مغلوب شد.

ملی پوشان کشورمان در ست نخست 21 بر 18 به پیروزی رسیدند اما در ست های دوم و سوم با نتایج بسیاز نزدیک 24 بر 22 و 15 بر 10 مغلوب تیم قدرتمند آلمان شدند.

تیم آلمان یک در صورت کسب پیروزی در دیدار بعدی، به جمع 16 تیم برتر این رقابت ها صعود می کند.

تیم ایران سه (آق محمد سلاق – عبدالحامد میرزاعلی) نیز از دقایقی دیگر به مصاف اسلوونی (نیک زملیاک – دنیل پوکرشنیک) می رود.

در دیگر مسابقه همزمان تیم های اوکراین یک (اولکسی دِنین – دنیس دنیسنکو) و هلند یک (دریک بوهله – استیون ون دی ولِد) به مصاف یکدیگر رفتند که هلندی ها دو بر صفر به پیروزی رسیدند.

اسلوونی با شکست "ایران 3" امیدوار ماند

در دومین دیدار زمین شماره یک در روز سوم، تیم های" ایران 3 " (آق محمد سلاق – عبدالحامد میرزاعلی) و اسلوونی (نیک زملیاک – دنیل پوکرشنیک) به مصاف یکدیگر رفتند که نماینده اسلوونی دو بر صفر به پیروزی رسید.

ملی پوشان ایران در ست های اول و دوم با امتیازهای 21 بر 16 و 24 بر 22 مغلوب حریف شدند و از دور رقابت ها کنار رفتند.

هشت تیم دیگر حذف شدند/ ایران ب هم حذف شد

در بازی شماره 26 جدول اصلی تور جهانی سه ستاره کیش تیم های ایران دو (عباس پورعسگری – آرش وکیلی) و اتریش دو (مارتین ارماکورا – موریتس پریستوز) به میدان رفتند.

تیم ملی ب والیبال ساحلی ایران که تنها تیم باقی مانده کشورمان در این رقابت هاست، در این مسابقه دو بر یک مغلوب شد تا امید اتریشی ها برای صعود به 16 تیم برتر زنده بماند.

ملی پوشان ایران در ست اول 24 بر 22 به پیروزی رسیدند اما در ست های دوم و سوم با امتیازهای 21 بر 16 و 15 بر 11 مغلوب نماینده اتریش شدند.

بدین ترتیب تیم های ایران یک (رحمان رئوفی – بهمن سالمی اینچه برون)، ایران سه (آق محمد سلاق – عبدالحامد میرزاعلی)، بلاروس (الکساندر دزیادکو – الکساندر کاوالنکا)، اوکراین یک (اولکسی دِنین – دنیس دنیسنکو)، ایران دو (عباس پورعسگری – آرش وکیلی)، سوئد (مارتین اپلگرن – سیمون بومن)، لهستان دو (کاسپر کویاویاک – ماچیه رودل) و آمریکا یک (استفورد اسلیک – کیسی پترسون) از دور رقابت های تور جهانی کیش حذف شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار