آماده باش نیروهای راهداری گلستان

معاون راهداری استان گفت: ۲۴ اکیپ با ۳۵۰ ماموربا تجربه راهداری در مناطق مختلف استان بویژه کوهستانی برای کمک رسانی به مسافران مستقرو آماده باش هستند.

مصدقی معاون راهداری استاندر گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ بر اساس گزارش‌های کارشناسان هواشناسی و ورود سامانه ناپایداراز فردا در استان نیرو‌های راهداری در تمام مناطق استان مستقر و آماده باش برای کمک رسانی به مسافران هستند.

مصدقی افزود: ۲۴ اکیپ، ۳۵۰ مامور راهداری و ۱۶۰ دستگاه انواع ماشین الات به صورت شبانه روزی در سطح جاده‌های استان برای آغاز عملیات نمک و شن پاشی و برف روبی در صورت نیاز بعد از آغاز بارش‌ها مستقر و آماده باش هستند.

وی ادامه داد: به دلیل کاهش دما و وزش باد در برخی مناطق مانند مناطق کوهستانی و گردنه ها‌ی درازنو، افرا تخته، اولنگ، ارتفاعات گالیکش، خوش ییلاق ودوزین رانندگان از تردد غیرضروری به خصوص در زمان شب از محور‌های کوهستانی خود داری کنند.

مصدقی ادامه داد: در صورت ضرورت سفر نسبت به وضعیت جاده‌ها و شرایط جوی، سلامت خودرو مانند ترمز، سیستم گرمایشی و داشتن زنجیر چرخ اطمیان حاصل نمایند تا به سلامت به مقصد برسند.

وی درپایان افزود:مسافران برای اطلاعات دقیق از وضعیت جاده‌ها می‌توانند با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام /گ
 

آماده باش نیروهای راهداری گلستان

برچسب ها: وضعیت راه ها ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.