فرمانده قرارگاه سایبری قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) :

شهید "قهاری سعید" مطیع امر رهبری بود

فرمانده قرارگاه سایبری قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) گفت، شهید قهاری در عین اینکه یک فرمانده مقتدر بودند مطیع فرمانده  کل قوا نیزبودند .

شهید  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  سردار ایزدی فرمانده قرارگاه سایبری قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص)  در مراسم یادواره شهید سعید قهاری سعید با اشاره به ایام سوگواری حضرت زهرا گفت:ایشان خودشان یک مجاهد و شهید در راه عدالت و مسیر انقلاب اسلامی و مسیر شهدای ما و مسیر رزمنده ها مسیر ولایت و امامت است.

وی گفت: زندگی این سردار شهید سپاه  اسلام ،سلوک و رفتار ایشان برای ما میتواند الگو باشد.

فرمانده قرارگاه سایبری قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) گفت: ما باید در زندگی خود دنبال رو  شهدا بوده چراکه  آنان دارای نفس مطمئنه هستند.

ایزدی با بیان اینکه به فرموده امام این انقلاب، انقلاب ارزش ها است و خوشا به حال آنان که در متن و بطن انقلاب بودند و توانستند به مراتب والا برسند، اظهار کرد: انقلاب اسلامی و  افراد پرورش یافته  مکتب امام انسان های پرورش داد که می دانستند به شهادت می رسند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی انقلاب جهاد است و جهاد بر این نیست که در صحنه های جنگ حضور پیدا بکنید، گفت: ما جهاد را در انواع صحنه ها داریم و هرکسی بتواند ره پوی شهیدان همدانی و قهاری سعید باشد این خود نیز جهاد است.

فرمانده قرارگاه سایبری قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) گفت: ما هم جهاد افضل داریم و هم جهاد اکبر داریم و این انقلاب اسلامی است که هم انسانها را در صحنه های مختلف می سازد.

ایزدی افزود: ما باید تلاش بکنیم که امدیم و حضور پیدا کرده ایم و بزرگداشت شهیدان تداوم بخشی راه شهیدان است.

 وی تاکید کرد: استان شهید پرور همدان مهد دلاور مردانی است که در صحنه های مختلف نشان دادند که. چطور مردمان انقلابی هستند.

فرمانده قرارگاه سایبری قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) با اشاره به شهید ولامقام خوش لفظ بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنیا زندگی شهید خوش لفظ را باید نشان بدهد که چه کارنامه ای داشتند .

ایزدی به شخصیت برزگ شهید قهاری سعید اشاره کردو گفت: وقتی با شهید قهاری دارای نفس مطمئنه  است که نشان دهنده اخلاص این شهید بزرگوار است.

وی گفت: در منطقه قرار گاه عملیاتی حمزه سیدالشهدا یکی از حرکات ایشان کارهای مردمی بود که این نشأت گرفته از اخلاق این شهید است که ما هم باید الهام بگیریم.

فرمانده قرارگاه سایبری قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه در زندگی خانوادگی ,اجتماعی و در دفاع از ارزش های دفاع مقدس ایشان را الگو قرار بدهیم، گفت:

ایزدی  افزود: امنیتی که در منطقه مریوان کردستان کرمانشاه و ارتفاعات سعب العبور منطقه وجود دارد حاصل تلاشهای سربازان پاسداران و ارتشیان این انقلاب بوده است.

وی گفت:این اخلاص و شجاعت و وحدت رزمندگان در انقلاب اسلامی بسیار کار ساز است و ما آثار این را در 22بهمن امسال دیدیم.

فرمانده قرارگاه سایبری قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) با اشاره به اینکه امروز رزمندگان اسلام در مناطق مختلف در حال جهاد هستند گفت:اجر جهاد شهادت است و کسی که تلاش بکند می تواند به این مراحل برسد .

ایزدی با اشاره به اینکه دشمن بدنبال توطئه های جدید است گفت: ما در یک وضعیت استوار و پا برجایی قرار گرفته ایم و دشمن به دنبال حرکت های موزیانه خودش است و حال با ترفند های جدید حرکت می کند.

وی افزود:شهید سعید قهاری سعید بر آن عهدی که با خدای خود بسته بود تا آخر ایستاد و هر جا که احساس تکلیف می کرد حضور یافت.

فرمانده قرارگاه سایبری قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص)  با بیان اینکه باید ببینیم در مقابل نفوذ  بایستیم و نگذاریم نا امیدی ها پیش بیایید، گفت:  انقلاب ما روز به روز رو به پیش او در منطقه پیشتاز است.

ایزدی بیان کرد:  علا رقم وجود بحران های متعد پیش رو نظام اسلامی با بیداری و بصیرت ملت و نظام  در مسیر خود ثابت قدم پیش خواهیم رفت.

وی در پایان تاکید کرد: راه شهیدان راه ولایت است و بزرگداشت شهیدان میثاق با آرمان های شهداست.

انتهای پیام/

  مطیع امر رهبری ویزگی بارز شهید قهاری سعید 

برچسب ها: جانبازان ، ایثارگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.