افزایش صادرات فرآورده های مرغی از شهرستان نمین به خارج از کشور

فرماندار نمین گفت: صادرات فرآورده های مرغی و آلایش دامی به خارج از کشور سالیانه 6 هزار تن افزایش می یابد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،فرهاد عبدالعلی پور، فرماندار نمین امروز در بازدید از مراحل نهایی آماده سازی خط تولید کارخانه آیدا گستر در شهرک صنعتی شماره 2 نمین افزود: با راه اندازی این خط تولید صادرات فرآورده های مرغی و آلایش دامی به خارج از کشور سالیانه به 6 هزار تن افزایش خواهد یافت.
وی با بیان اینکه با آغاز فعالیت این واحد تولیدی صادرات فراورده های مرغی شهرستان سه برابر افزایش می یابد، گفت: ارزش ریالی این میزان صادرات به کشورهای آسیای شرقی سالانه پنج میلیون دلار پیش بینی می شود.

فرماندار نمین اظهار کرد: کشورهای چین ، ویتنام و هنگ کنک مقصدهای اصلی صادرات فرآورده های مرغی و دامی این کارخانه خواهد بود و هیچ گونه مصارف داخلی نخواهد داشت.

عبدالعلی پور با بیان اینکه خط تولید فرآوری و بسته بندی آلایش دام و قطعه بندی گوشت مرغ این کارخانه با 30 میلیارد ریال هزینه و در مساحتی به وسعت 2 هزار متر مربع ایجاد شده ، گفت: این واحد تولیدی در اردیبهشت ماه سال آینده به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به اینکه راه اندازی این خط تولید برای 80 نفر به صورت مستقیم ایجاد اشتغال می کند ادامه داد: ظرفیت تولید این کارخانه جدید سالانه سه هزار تن است که تمام این میزان صادر می شود.

انتهای پیام/ع

صادرات فرآورده های مرغی به خارج کشور

 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.