برگزاری آزمون دکتری در دانشگاه ایلام

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام در استان ایلام از برگزاری آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال 97 فردا جمعه چهارم اسفند ماه 1396 در دانشگاه ایلام خبر داد.

برگزاری آزمون دکتری فردا در دانشگاه ایلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  ایلام؛ مصطفی نعمتی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام  اعلام کرد: یک هزار و 523 داوطلب مرد و یک هزار و 255 داوطلب زن  در سه دانشکده فنی و مهندسی، ادبیات و علوم انسانی و کشاورزی دانشگاه ایلام و همچنین در دانشگاه باختر  در آزمون دکتری شرکت می کنند.

نعمتی تاکید کرد: همراه داشتن کارت آزمون به همراه کارت ملی و یا شناسنامه عکس دار برای تمامی داوطلبان شرکت کننده در جلسه آزمون دکتری 97 الزامی است.

وی افزود: آزمون از ساعت هشت صبح روز جمعه چهار اسفند 96 آغاز خواهد شد و چنانچه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای سه، هفت و 13 (جنس، معلولیت و زبان خارجی) کارت شرکت در آزمون مغایرتی مشاهده کردند لازم است در یکی از روزهای چهارشنبه دوم اسفند و یا پنج‌شنبه سوم اسفند 96 به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص دانشگاه ایلام  مراجعه کنند.

نعمتی گفت: چنانچه کارت شرکت در آزمون داوطلب فاقد عکس باشد یا عکس روی کارت دارای اشکالاتی از جمله فاقد مهر بودن عکس، واضح نبودن عکس و ... ضروری است در ساعات مشخص شده در بند 'ب شخص ضمن همراه داشتن دو قطعه عکس4در 3  و کارت شناسایی ملی یا شناسنامه عکس دار به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع‌ نقص دانشگاه ایلام مراجعه کنند و موضوع را پیگیری کرده تا مشکل برطرف شود، در غیر این صورت تخلف تلقی می شود.

انتهای پیام/اس

تاریخ آزمون دکتری جمعه چهرم اسفندماه 1396

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.