کفاشیان، کمالوند را ممنوع الخروج کرد

نایب رئیس فدراسیون فوتبال با جلوگیری از اجرای حکم کمیته انضباطی منجر به ممنوع الخروجی فراز کمالوند شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان فراز کمالوند، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به دلیل پرداخت نکردن مالیات زمان سرمربی گری اش در پاس همدان از سوی اداره مالیات ممنوع الخروج شده است و نمی تواند حتی برای سفرهای زیارتی هم از کشور خارج شود.

کمالوند در فصل 90-91 لیگ دسته اول در پاس همدان سرمربی بود و با توجه به پرداخت نشدن مطالباتش از این باشگاه، سرانجام در سال 93 با پیگیری های فراوان توانست از کمیته انضباطی فدراسیون حکم تعلیق بازی های این تیم را بگیرد که طبق این حکم در صورت پرداخت نشدن مطالباتش، باید بازی های پاس همدان تعلیق می شد.

با این وجود سرمربی اسبق پاس همدان سه بار برای اجرای حکم اقدام کرده است که علی کفاشیان، رئیس اسبق فدراسیون فوتبال ضمن جلوگیری از اجرای حکم به مسئولان کمیته انضباطی دستور داده است برای پرداخت مطالبات کمالوند به باشگاه پاس همدان فرصت بیشتری دهند.

کمالوند در نشست خبری پیش از دیدار نفت تهران با صنعت نفت آبادان ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: پاس تهران به دسته سوم سقوط کرد اما اگر حرف بزنم برخی ناراحت می‌شوند. حتی  علی کفاشیان هم ممکن است ناراحت شود چرا که سال 93 حکم گرفتم اما کفاشیان 3 بار اجرای حکم را به تعویق انداخت.در پایان سال 96 اداره مالیات مرا ممنوع الخروج کرده است در حالیکه پولی از پاس نگرفته ام. از کفاشیان می خواهم اکنون که پاس به دسته سه سقوط کرده و تقریبا منحل شده است، ممنوع‌الخروجی ام را درست کند.  او 3 بار مانع از اجرای حکم کمیته انضباطی در مورد باشگاه پاس شد و اکنون نمی‌توانم از ایران خارج شوم، اروپا که هیچ به زیارت کربلا هم نمی‌توانم بروم. 

انتهای پیام/

اقدام کفاشیان سبب ممنوع الخروجی کفاشیان شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۰۶ اسفند ۱۳۹۶
چرا به علت ؟
آخرین اخبار